سه طرح رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه پیروز به جذب سرمایه شدند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، رویدادی برای جذب ایده های فناورانه و نوآورانه جذب بیشتر همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور برگزار گردید در این رویداد سه طرح پیروز به جذب سرمایه شدند.

سه طرح رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه پیروز به جذب سرمایه شدند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این معاونت از برگزاری رویداد برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور که به منظور انتقال دانش، تجربه و ایده های فناورانه به داخل کشور برگزار گردید حمایت کرد تا این همکاری ها افزایش یابد. این رویداد با هدف حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه برگزار گردید و تا به امروز سه طرح پیروز به جذب سرمایه شدند.

سید علی حسینی معاون سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره برگزاری این رویداد، گفت: رویداد برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، برگزار گردید تا فرصتی در اختیار متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور برای ارائه دستاورد ها و محصولات قرار دهد.

وی اضافه کرد: در این رویداد که به شکل آنلاین برگزار گردید طرح های نوآورانه پیروز به جذب سرمایه گذار شدند. آشنایی متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور با توانمندی های پایگاه های همکار از دیگر اهداف اجرای این رویداد بود.

حسینی ادامه داد: دریافت پیشنهادات و چالش های پیش روی این متخصصان، سرمایه گذاران و سایر نهاد ها به منظور ارتقای این برنامه نیز مدنظر قرار داشت. در این رویداد 13 طرح و محصول در موضوعات مختلف شامل برق و الکترونیک، علوم پزشکی، فناوری اطلاعات، فین تک و ... ارائه شد.

معاون سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اجرای برنامه همکاری با محققان و نخبگان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور، اظهار کرد: این برنامه از سال 1394 شروع شد و پلی برای ارتباط میان کارآفرینان ایرانی مقیم خارج با مراکز رشد با پارک های علم و فناوری، دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و صنایع محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 637

به "سه طرح رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه پیروز به جذب سرمایه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه طرح رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه پیروز به جذب سرمایه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید