شروع پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در دارالمومنین

به گزارش کیوسک خبری آشنا، پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی با شعار هم سایه هم در دارالمومنین شروع شده است.

شروع پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در دارالمومنین

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه14، سعید تیموری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: با توجه به اینکه بیش از 87 درصد از خانواده های پایتخت در آپارتمان سکونت دارند، که این اعداد نشان دهنده غلبه سبک زندگی آپارتمانی به صورت فراگیر در شهر تهران است. و با توجه به رواج زندگی آپارتمان نشینی طی دهه های اخیر در منطقه 14 که از این قاعده مستثنی نیست، ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی حائز اهمیت است، در این راستا پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی توسط اداره آموزش های شهروندی منطقه و با تشکیل گروه های تخصصی از روانشناسان و جامعه شناسان گرفته تا شهرسازان و مدیران فعال منطقه14 شروع به کار نموده است.

تیموری با تاکید بر اینکه شهروندی نه تنها به معنای سکونت در یک شهر به مدت معین که به معنای مجموعه ای از آگاهی های حقوقی، فردی و اجتماعی است و شهروندان در قبال یکدیگر و در قبال شهر و محله زندگی شان مسئولیت دارند، اضافه نمود: این پویش در سه محور قوانین و حریم خصوصی، همسایگی، مشارکت و محیط زیست و کاهش پسماند از دیماه شروع شده و تا شهریور1400 ادامه خواهد داشت تا به بستر سازی در زمینه ارتقای این فرهنگ یاری کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در انتها در مورد شعار پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی که هم سایه هم نام دارد، نیز گفت: همسایگی قصه درختانی است که سایه های آنها سر به هم آوردند، از هم جدا هستند اما یک پیوند آشکار دارند و در بالاترین نقطه به هم می رسند. تهران به نو شدن همسایگی هاست که جوان تر، پرنشاط و دارای انظباط شهری بیشتری می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 356

به "شروع پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در دارالمومنین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در دارالمومنین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید