آینده شورای اروپا به توانایی در حفظ استقلال خود بستگی دارد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز یکشنبه در پیامی به دبیرکل شورای اروپا به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ورود فدراسیون روسیه به این نهاد اعلام نمود: آینده شورای اروپا به توانایی در حفظ استقلال خود بستگی دارد.

آینده شورای اروپا به توانایی در حفظ استقلال خود بستگی دارد

با ما سفر کنید و با اروپا تور از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وزیر امور خارجه روسیه در پیغام خود خطاب به ماریا پیچینوویچ-بوریک (Maria Peichinovich-Burich) دبیرکل شورای اروپا توضیح داد: آینده شورای اروپا به این موضوع بستگی دارد که آیا بتواند استقلال خود را حفظ کند و در چارچوب رویکردهای بلوک (اتحادیه اروپا) عمل نکند.

لاوروف در ادامه اضافه نمود: تجربه سالهای اخیر نشان می دهد که جلوگیری از تبدیل شدن شورای اروپا به عرصه تسویه حساب ها چقدر مهم است. از تحمیل اسناد غیر توافقی خودداری کنید. در کوشش برای فعالیت دادگاه حقوق بشر اروپا بدون تعصب سیاسی و عقیدتی فعالیت کنید.

وی افزود: هیچ محاسبات ژئوپلیتیکی یا مالی نباید بالاتر از منافع حفاظت از سلامت شهروندان خود باشد. اقتدار شورای اروپا به دلیل عدم واکنش به نمونه هایی از نقض حقوق بشر از جمله تبعیض علیه جمعیت روس و روس زبان در اوکراین و کشورهای بالتیک، در حال تزلزل است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 488

به "آینده شورای اروپا به توانایی در حفظ استقلال خود بستگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده شورای اروپا به توانایی در حفظ استقلال خود بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید