اسکالونی: روز غم انگیزی است، با 2 شوت 2 گل زدند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.

اسکالونی: روز غم انگیزی است، با 2 شوت 2 گل زدند

در نخستین ملاقات از روز سوم رقابت های فوتبال جام جهانی 2022 قطر، تیم های آرژانتین و عربستان از گروه C به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه 2-1 به نفع عربستان سرانجام یافت. در این بازی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی آرژانتین را در دقیقه 10 پیش انداخت، ولی عربستان در نیمه دوم دو گل زد و بازی باخته را با برد عوض کرد. دو گل از مسی و لائوتارو در این بازی نیز به علت آفساید مردود اعلام شد.

لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، در مصاحبه با خبرنگاران و در واکنش به این شکست عجیب گفت: کنار آمدن با این شکست سخت است، چون چهار یا پنج حمله کردند و دو گل به ما زدند. فکر می کنم همین دو شوت شان داخل چارچوب بود. به چیزی جز برخاستن و ادامه مسیر فکر نمی کنم. نباید بیش از این به شکست پرداخت و باید بلند شد و ادامه داد. البته که روز غم انگیزی است.

اسکالونی ادامه داد: می دانستیم عربستان چطور بازی می نماید و در طول هفته خودمان را به خوبی مهیا نموده بودیم. در خصوص دو گل مردود هم باید بگویم که آفساید لائوتارو میلیمتری بود و به وسیله وی ای آر رد شد. در هر صورت تصمیم داور و وی ای آر درست بود و حرفی ندارم.

پیروزی شگفت انگیز عربستان: به این تیم احترام می گذاریم. تبریک به عربستان و ما هم باید این شکست را فراموش کنیم. در بازی های بعدی باید مکزیک و لهستان را شکست دهیم و راه دیگری نیست.

دلایل شکست: نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و در تمرینات گفته بودم که بازی خطرناکی است و اینکه یک گل می تواند روند همه چیز را تغییر دهد. همین رخ داد و با خوردن گل تساوی، از هم گسیخته شدیم. این بازی را در آرامش تجزیه و تحلیل خواهم کرد. هنوز وقت ننموده ام با بازیکنان صحبت کنم، چون همه ناراحت و غمگین هستند و به زمان احتیاج دارند.

تعویض ها: تعویض ها به خاطر مشکل بدنی بازیکنان نبود و هدف، تغییر تاکتیک بود.

اسکالونی در انتها گفت: شکست هیچوقت خوب نیست. نه در اولین و نه در دومین و سومین بازی شکست اتفاق خوبی نیست. در هر صورت این جام جهانی است و گاهی یک تیم بی نهایت برتر از رقیب خودش است، ولی روی یکی دو اتفاق بازنده می گردد. عربستان اینجا طرفداران زیادی دارد و پس از زدن دو گل، فضای استادیوم هم به سودشان شد. این بازی را می بردیم هم باید برای شکست مکزیک برنامه ریزی می کردیم. برای ما چیزی تفاوت ننموده است.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1401 بروزرسانی: 2 آذر 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1113

به "اسکالونی: روز غم انگیزی است، با 2 شوت 2 گل زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکالونی: روز غم انگیزی است، با 2 شوت 2 گل زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید