الحوثی: آمریکا برای پوشاندن جرایم خود دیگران را در لیست تروریسم قرار می&zwnjدهد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد آمریکا برای پوشاندن جرایم خود مقامات کشور های دیگر را در لیست تروریسم قرار می دهد.

الحوثی: آمریکا برای پوشاندن جرایم خود دیگران را در لیست تروریسم قرار می&zwnjدهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمریکا اواخر هفته گذشته چند نفر از مقامات دولت نجات ملی یمن را در لیست تحریم قرار داد.

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو ارشد جنبش انصارالله در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت: آمریکا با هدف پوشاندن جنایاتی که مرتکب شده، در راستای چسپاندن برچسب تروریسم به دیگران کار می کند.

وی ادامه داد، طبقه بندی ملت ها و کشور ها توسط آمریکا مصداق تروریسم است و این اقدام از نظر قانونی جرم است. واشنگتن حق ندارد شرکت ها و جنبش های کشور های دیگر که قانون آمریکا را قبول ندارند، تحریم کند.

الحوثی تأکید کرد، دولت دونالد ترامپ حاضر به مجازات یا طبقه بندی قاتلان یمنی ها و عراقی نشد و حتی حاضر نشد قاتل جرج فلوید را مجازات کند، شخصی که به خاطر قتل او اعتراض های گسترده ای به پا شد، اما یمنی ها را در لیست تروریسم قرار می دهد، زیرا آنها، زندانیان را تحویل دستگاه قضایی داده اند و این تأکید می کند که طبقه بندی آمریکایی مصداق تروریسم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 310

به "الحوثی: آمریکا برای پوشاندن جرایم خود دیگران را در لیست تروریسم قرار می&zwnjدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحوثی: آمریکا برای پوشاندن جرایم خود دیگران را در لیست تروریسم قرار می&zwnjدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید