ضرر 500 میلیون دلاری به اقتصاد جهانی، زاکربرگ 7 میلیارد دلار ضرر کرد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، با گذشت بیش از سه ساعت از قطعی سرویس های فیس بوک، نت بلاکس ضرر واردشده به اقتصاد جهانی را در این مدت، 500 میلیون دلار اعلام نمود.

ضرر 500 میلیون دلاری به اقتصاد جهانی، زاکربرگ 7 میلیارد دلار ضرر کرد

فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ از ساعاتی پیش، با قطعی گسترده روبرو شدند و در عین حال، سرویس های زیرمجموعه فیس بوک هم با اختلال روبرو شدند و هزاران قطعی در داون دی تکتور ثبت شد. پس از این اتفاق، گزارش هایی از اختلال در جی میل و توییتر هم منتشر شد و تعدادی از کاربران در جی میل، از عدم دریافت این سرویس شکایت کردند.

در عین حال با گذشت بیش از سه ساعت از قطعی سرویس های فیس بوک، نت بلاکس ضرر واردشده به اقتصاد دنیای را در این مدت، 500 میلیون دلار اظهار داشت. این در حالی است که مارک زاکربرگ -مدیرعامل فیس بوک- هم تا کنون با ضرر هفت میلیاردی روبرو شده و به صندلی پنجمین ثروتمند دنیا سقوط نموده است.

بعلاوه در این مدت، دامنه فیس بوک، facebook.com برای فروش در سایت ثبت نام نام وب سایت آنلاین Uniregistry نهاده شد. برایان کرب، روزنامه نگار و گزارشگر سابق واشنگتن پست، اسکرین شاتی از این لیست را در صفحه توییتر خود منتشر کرد. البته ساعتی بعد، این دامنه دیگر در دسترس نبود، اما دیگر گونه هایی از نام این سایت، همچنان برای فروش قرار داشتند.

در توییتر ، هشتگ facebookdown# به سرعت آغاز به ترند شدن کرد. بعضی از کاربران می گویند از قطع شدن ناگهانی این سرویس ها ناراحت شده اند و بعضی دیگر این موضوع را دستمانه طنز قرار داده اند. ادوارد اسنودن، هم در توییتر نوشت: فیس بوک و اینستاگرام به طرز اسرارآمیزی آفلاین شده اند و در این روز درخشان، دنیا به مکان سالم تری تبدیل شده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 773

به "ضرر 500 میلیون دلاری به اقتصاد جهانی، زاکربرگ 7 میلیارد دلار ضرر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر 500 میلیون دلاری به اقتصاد جهانی، زاکربرگ 7 میلیارد دلار ضرر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید