بازدید رئیس جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول در نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناور ایرانی در ونزوئلا

به گزارش کیوسک خبری آشنا، رئیس جمهور ونزوئلا در بازدید از غرفه اپراتور اول خواهان انتقال دانش همراه اول به اپراتورهای تلفن همراه ونزوئلا شد.

بازدید رئیس جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول در نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناور ایرانی در ونزوئلا

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با هدف توسعه همکاری ها و صادرات فناوری و محصولات دیجیتال در نمایشگاه مشترک ایران و ونزوئلا حضور دارد.

این اپراتور که به دعوت معاونت علمی ریاست جمهوری در نمایشگاه اختصاصی کاراکاس حضور دارد به همراه 81 شرکت ایرانی و 50 مجموعه فناور ونزوئلایی ضمن رایزنی و مصاحبه با دیگر شرکت های فناور، آخرین محصولات فناورانه و دیجیتال خود را در معرض نمایش قرار داده است.

روز گذشته این نمایشگاه با حضور نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، جمعی از وزرا و مسؤولان ونزوئلایی، حجت الله سلطانی سفیر ایران در ونزوئلا و جمعی از مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1128

به "بازدید رئیس جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول در نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناور ایرانی در ونزوئلا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید رئیس جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول در نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناور ایرانی در ونزوئلا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول در نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناور ایرانی در ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید