ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین ­المللی انرژی­ های تجدیدپذیر ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 29 و 30 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین ­المللی انرژی­ های تجدیدپذیر ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 29 و 30 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

این رویداد فناورانه که به همت انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران و حمایت وزارت نیرو و ساتبا و با حضور ستاد توسعه فناوری های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، در پی بررسی چالش های پیشروی توسعه انرژی های تجدیدپذیر و ارائه راه کار های بهبود فضای کسب وکار این حوزه در دوران کرونا و تحریم است.

همچنین از دیگر محور های این کنفرانس می توان به بررسی سیاست ها و برنامه های دولت سیزدهم در توسعه انرژی های تجدیدپذیر، بررسی چالش بازار انرژی های تجدیدپذیر در کشور و راهکار های برون رفت از وضع فعلی، روش های نوین تامین مالی و حضور صنایع بزرگ در سرمایه گذاری نیروگاه های تجدیدپذیر برای تامین برق، اتخاذ سیاست هایی برای بومی سازی صنعت انرژی های تجدیدپذیر و بررسی فرایند توسعه فناوری های مرتبط با انرژی های تجدیدپذیر در دنیا اشاره کرد.

در ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران، کنندگانی ار فعالان، متخصصان و اساتید داخلی و بین المللی این حوزه حضور خواهند داشت. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام حضور در این رویداد به آدرس اینترنتی https://energy-water.isti.ir/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 823

به "ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید