بازسازی سالن بیلیارد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، اهمیت بازسازی سالن بیلیارد

تمامی اماکن از قبیل ساختمان ها، مجتمع ها، بیمارستان ها، رستوران ها، باشگاه های ورزشی و … هر چند وقت یک بار نیاز اساسی به بازسازی بعضی قسمت ها دارد، از جمله این اماکن بازسازی سالن بیلیارد از اهمیت فراوانی برخورد دار است که در صورت عدم انجام آن ممکن است ضرر های اقتصادی و جسمی زیادی به اشخاص و مدیریت آنجا وارد کند.

بازسازی سالن بیلیارد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سالن بیلیارد به دلیل محبوب بودنش در بین بیشتر سالن های ورزشی، رفت و آمد افراد به آنجا بیشتر از بعضی سالن های دیگر می باشد که همین دلیل خوب و کافی برای اهمیت دوره ای و با نظم و دقت بازسازی ساختمان قدیمی را نشان می دهد.

بالا بردن قدرت جلب مشتری از نکات اساسی و مهم در طراحی و نوسازی می باشد که در صورت عدم رعایت ممکن است نیمی از مشتریان خود را به راحتی از دست بدهید.

اهمیت بازسازی سالن بیلیارد

طراحی دکوراسیون داخلی سالن بیلیارد

یک سالن بیلیارد مدرن و شیک که در نگاه اول همه را جذب خود کند، باید از طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای برخوردار باشد تا هیچ عیب و نقص فنی به چشم نیاید. برای یک همخوانی خوب و مناسب بین تمامی قسمت های سالن بیلیارد باید به تک تک جزییات اهمیت دهید تا یک کار عالی در آخر از آب در بیاید.

اگر به سبک خاصی در طراحی سالنتان علاقه مندید باید حواستان باشد که تا انتها اجرای پروژه باید به آن وفادار بمانید، به عنوان مثال اگر سبک مدرن را برای دیوارها و نورپردازی ها و … انتخاب نموده اید نمی توانید سقف ها و کف زمین را به صورت سبک کلاسیک طراحی و درست کنید.

این کار موجب ایجاد اخلال در نظم و هارمونی کلی سالن می گردد، بنابراین با توجه به این رشته ورزشی شما باید به تک تک جزییات و تغییراتی که ایجاد می کنید اهمیت بدهید.

معمولا در باشگاه های ورزشی کششی مانند یوگا، پیلاتس که نیاز به آرامش ذهنی بیشتری دارد دیوارها و نمای کلی سالن را با رنگ های روشن مانند سفید، کرمی و یا آبی روشن نقاشی می نمایند اما سالن های ورزش های تند مانند بدنسازی، بیلیارد، رزمی از رنگ های تیره تر استفاده می نمایند.

طراحی دکوراسیون داخلی سالن بیلیارد

بازسازی سالن بیلیارد

اگر برای تاسیس و افتتاح می خواهید سالن بیلیاردتان را بازسازی و نوسازی کنید بهتان پیشنهاد می کنیم آن را به دستان افراد خبره و با تجربه در این زمینه بسپارید تا بهترین نتیجه در اخر پروژه نسیبتان گردد.

برای بازسازی سال بیلیارد شما باید به قسمت های اساسی یک سالن که شامل: دیوارها، سقف، کف سالن، نورپردازی، رنگ بندی و … این این موارد می باشند را به طور ویژه و با خلاقیت بیشتری رسیدگی کنید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص بعضی نکات اساسی و ضروری که در بازسازی یک سالن بیلیارد باید حتما به آن ها توجه کنید، شما را مطلع کنیم تا با اطمینان خاطر و با رعایت اصول ایمنی عملیات بازسازیتان را به اتمام برسانید.

فراموش کنید کیفیت کلی یک سالن بیلیارد به نوع چیدمان وسایل بستگی دارد، مشتریان ازسالن هایی که چیدمان بهتری دارند بیشتر احساس رضایت می نمایند.

سقف سالن بیلیارد

به عنوان مثال نکات کلیدی که در خصوص سقف سالن بیلیارد وجود دارد این است که:

  • ارتفاع آن نباید کمتر از سه متر باشد تا بتوان به میزان دلخواه و کافی روی آن مانور داد.
  • استفاده از اشکال هندسی بجز مربع و دایره می تواند باعث متفاوت شدن سالنتان با دیگر سالن های بیلیارد گردد و خود سقف به تنهایی بسیار در جذابیت محیط می افزاید.
  • همچنین یکی دیگر از نکات مهم در بازسازی سقف سالن بیلیارد استفاده از نورپردازی به صورت مخفیانه می باشد، زیرا که برای چنین محیط هایی بهتر است از نور به صورت لایت استفاده گردد تا چراغانی های فراوان در تمامی قسمت های سقف.
  • بهترین نوع نور به کار برده شده در سقف های سالن بیلیارد نور فلورسنت می باشد که هم از لحاظ مالی با صرفه تر است و هم دوام آن بیشتر و برای چشم مناسب تر می باشد.

سالن بیلیارد

دیوار سالن بیلیارد

با توجه به توضیحات قبلی در خصوص نوع سبک مورد علاقه تان برای سالن بیلیارد، اگر سقف را متناسب با سبک کلاسیک طراحی نموده اید، پس دیوار ها را هم باید با همان سبک درست کنید.

معمولا در طراحی دیوارها از شکل کلی سقف تبعیت می گردد و رنگ دیوارها معمولا سبز یا آبی در نظر گرفته می شوند تا فضا را پر انرژِی تر نمایند. همچنین اگر در وسط سقفتان از اشکال هندسی خاصی استفاده کردید می توانید دیوارها را با اندازه های عظیم تر و یا کوچک تر همان طرح ها طراحی کنید.

سعی کنید از به کار بردن تعداد زیادی آینه روی دیوار خودداری کنید، از رنگ های خیلی تند مانند قرمز و زرشکی خودداری کنید زیرا که هیجان برای بازی بیلیارد خوب نیست، از شلوغ کاری زیاد در دیوارها، محیط اطراف محل بازی خودداری کنید زیرا که سبب حواس پرتی افراد می گردد.

سخن آخر

برای طراحی و بازسازی سالن بیلیارد عجله نکنید، از شلوغ کاری بیش از اندازه بکاهید زیرا که نبوغ در سادگی است، همچنین شما می توانید برای افزودن اطلاعات خود با مراجعه به وب سایت خبرنگاران در خصوص نحوه بازسازی ساختمان و اماکن مهم دیگر به طور تخصصی مطالعه کنید.

منبع: رویا مال
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 125

به "بازسازی سالن بیلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سالن بیلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید