با چند هفته تمرین نمی توان معجزه کرد، به موفقیت این تیم امیدوارم

به گزارش کیوسک خبری آشنا، محمدرضا کمک با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از موفقیتی که با تیم کهربا در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردیم، مدتی پیش از سوی فدراسیون تکواندو عراق پیشنهاد راهنمایی تیم ملی را دریافت کردم و بعد از آنالیز و مذاکره و البته هماهنگی با فدراسیون تکواندو کشورمان این مسئولیت را قبول کردم.

با چند هفته تمرین نمی توان معجزه کرد، به موفقیت این تیم امیدوارم

وی اضافه نمود: در شرایط فعلی تا رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در لبنان مسئولیت راهنمایی تیم ملی با من است، ولی با صحبت هایی که اجرا شده، تا مسابقات قهرمانی دنیا کار را ادامه خواهیم داد.

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو عراق در مورد برنامه های خود گفت: مسابقات قهرمانی آسیا ماه آینده به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد و من نیز نزدیک به 10 روز است که کار را شروع نموده ام. البته پیش از حضور من با برگزاری مسابقات کشوری و چند مرحله مسابقات انتخابی، 12 نفر در اردو حضور دارند که از بین این نفرات 6 نفر را برای حضور در مسابقات لبنان انتخاب خواهیم کرد. تمام کوشش خود را بکار می گیریم که این تیم با آمادگی خوبی به ملاقات رقبای آسیایی خود برود.

کمک در مورد علت غیبت عراق در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: ما دو نماینده خود را در اوزان 58 و 68 کیلوگرم انتخاب و ثبت نام نموده بودیم. متأسفانه به دلیل مسائل سیاسی بین دو کشور، اردنی ها از صدور ویزا امتناع کردند تا این مسابقات را از دست بدهیم. فعلاً که تمرکز روی مسابقات قهرمانی آسیا است.

وی در انتها گفت: یک ماه فرصت داریم تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم. هر چند نمی توان در این مدت معجزه کرد، ولی تکواندوکاران عراقی با استعداد و تشنه پیشرفت هستند، امیدوارم بتوانم در این مدت کار ماندگاری در این کشور انجام دهم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 602

به "با چند هفته تمرین نمی توان معجزه کرد، به موفقیت این تیم امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با چند هفته تمرین نمی توان معجزه کرد، به موفقیت این تیم امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید