بعضی کشورها پرواز هواپیما ها از انگلیس را به دلیل شیوع کرونای جدید ممنوع کردند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، در پی شناسایی نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس، هلند پرواز هواپیما ها از این کشور را به مدت 10 روز ممنوع نموده است.

بعضی کشورها پرواز هواپیما ها از انگلیس را به دلیل شیوع کرونای جدید ممنوع کردند

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در پی تسریع شیوع ویروس کرونای جدید در انگلیس، دولت هلند خاطرنشان کرد پرواز هواپیما ها از انگلیس به این کشور را ممنوع می نماید.

در بیانیه دولت هلند آمده است: نمونه برداری از یک بیمار در هلند در ماه دسامبر نشان می دهد ویروس کرونا با این علائم در میان مبتلایان انگلیسی به تکرار مشاهده شده است. به همین منظور، موسسه ملی بهداشت عمومی و محیط زیست هلند (RIVM) سفر افرادی را که از انگلیس واردهلند می شوند، آنالیز نموده است.

این موسسه خاطرنشان کرد با محدود کردن سفر انگلیسی ها به هلند می توان از خطر ورود ویروس جهش یافته کرونا جلوگیری کرد.

گفته می گردد ممنوعیت پرواز هواپیما ها از انگلیس به هلند از امروز 20 دسامبر ساعت 6 صبح به وقت محلی شروع می گردد و تا اول ژانویه 2021 پابرجا خواهد بود.

پیش از این سازمان جهانی بهداشت در یک پیغام توئیتری خاطرنشان کرد تحقیقات در خصوص نوع جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس را شروع می نماید.

این سازمان از مردم انگلیس خواست که از راه حل های محلی برای مقابله با ویروس کرونا استفاده نمایند و تدابیر بهداشتی را رعایت نمایند.

روز شنبه، مقامات بهداشتی انگلیس خاطرنشان کردند که این کشور نوع جدیدی از کووید-19 را شناسایی نموده است که می تواند سریعتر از سایر گونه های ویروس کرونا گسترش یابد.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس محدودیت های جدید ویروس کرونا را به ویژه در لندن و جنوب شرقی انگلیس برای جلوگیری از گسترش ویروس جدید در سراسر کشور در نظر گرفته است.

پیش از این، در میان افزایش نگرانی از ویروس کرونای جدید در انگلیس، اسکاتلند نیز محدودیت های سفر به این کشور و از آن را تشدید کرد.

این در حالیست که بلژیک نیز به زودی پروازها و قطارها از مبدأ انگلیس را به حال تعلیق در می آورد.

یک منبع دولتی آلمان هم روز یکشنبه خاطرنشان کرد پس از کشف نوع دیگری از ویروس کووی-19 در انگلیس و آفریقای جنوبی، آلمان میخواهد به طور جدی پرواز ها از این دو کشور متوقف کند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 348

به "بعضی کشورها پرواز هواپیما ها از انگلیس را به دلیل شیوع کرونای جدید ممنوع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی کشورها پرواز هواپیما ها از انگلیس را به دلیل شیوع کرونای جدید ممنوع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید