برترین مراکز خرید لارناکا در قبرس

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مراکز خرید لارناکا | Larnaca Shopping Center

لارناکا در ساحل جنوبی قبرس واقع شده است و با 6 هزارسال پیشینه از قدیمی ترین شهرهای جزیره به شمار می رود. این شهر پر از جاذبه و سرگرمی است اما شاید دلتان بخواهد درباره مراکز خرید لارناکا هم اطلاعاتی به دست بیاورید، لارناکا یکی از بزرگ ترین شهرهای توریستی قبرس است پس مطمئنا مراکز خرید متنوعی دارد. از همان لحظه ای که پا به این شهر می گذارید یعنی در فرودگاه بین المللی لارناکا فرصت های بیشمار خرید خودشان را نشان می دهند. لارناکا در بهار و تابستان پر از توریست می گردد، توریستانی که از سراسر جهان به این شهر می فرایند و دوست دارند از قیمت های مناسب و تنوع اجناس نهایت استفاده را ببرند. در نزدیکی تفرجگاه های ساحلی، فروشگاه ها و مغازه های توریستی زیادی هست که بیشتر بر روی فروش سوغاتی تمرکز دارند. می خواهیم درباره مراکز خرید لارناکا حرف بزنیم، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

برترین مراکز خرید لارناکا در قبرس

خیابان Zenonos Kitieos

شیک ترین منطقه خرید در لارناکا! خیابانی پر از مغازه های لوکس است که با جنس هایی مثل لباس، وسایل نقره و مسی، ظرف و ظروف و گلدان پر شده اند و هر لحظه شما را ترغیب می نمایند تا برای خرید به داخل آن ها بروید. در دو طرف این خیابان شلوغ مغازه های کوچک زیادی هست که کاملا مرتب در کنار هم قرار گرفته اند و جایی مجذوب کننده برای خرید را شکل داده اند. در انتهای این خیابان یک بازار میوه و سبزی وجود دارد که می توانید در آخر با رفتن به آنجا خریدتان را تکمیل کنید. اگر عاشق جواهرات هستید و می خواهید در این شهر تکه ای جواهر برای خودتان بخرید به مغازه Joakim Jewelry بروید چون شیک ترین برندهای روز جهان را در این مغازه پیدا می کنید.

یکشنبه بازار لارناکا | Sunday Market

در بین مراکز خرید لارناکا ، یکشنبه بازار چیز دیگری ست! در اینجا شانس این را دارید تا به راحتی اجناس را از نزدیک ببینید و اگر مناسب بودند انتخاب کنید. در خیابان ارمو در منطقه لیوادیا (Livadia) پارکینگی هست که یکشنبه ها از ساعت 10 صبح پر از شلوغی و هیاهو می گردد. اگر در پی خرید مقرون به صرفه هستید هر طور شده در این روز خودتان را به این قسمت شهر برسانید تا با اجناس متنوع و قیمت های مقرون به صرفه غافلگیر شوید. در اینجا می توانید ظروف مسی، لباس، صنایع دستی، سوغاتی، میوه و سبزی و حتی تجهیزات الکتریکی بخرید و مطمئن باشید که قیمت های هیچ فروشگاه و مغازه ای به مقرون به صرفهی این یکشنبه بازار نیست!

جواهرات اورو فاینو | Oro Fino Jewellery

اگر دوست دارید در سفر به لارناکا جواهرات خارجی بخرید به 50 متری ساحل Foinikoudes بروید در اینجا جواهراتی با طراحی های ایتالیایی و یونانی می بینید که با الماس و دیگر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ساخته شده اند.

سوپرمارکت اورفانیدس | Orphanides Supermarket

این فروشگاه دو طبقه از فروشگاه های زنجیره ای است که در شهرهای دیگر قبرس هم شعبه دارد. در طبقه اول این سوپر مارکت می توانید میوه، سبزیجات و دیگر مواد غذایی تهیه کنید و در طبقه اول آن هم می توانید دیگر لوازم مورد احتیاج خود را بخرید.

فروشگاه 34 | 34 The Shop

اگر در پی لباس های مجذوب کننده از برندهای اسپرت هستید به این مغازه بروید. در اینجا از بیش از 20 برند مهم و مطرح لباس های جورواجوری برای فروش گذاشته شده که دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. این فروشگاه زنجیره ای در شهرهای دیگر قبرس مثل نیکوزیا هم شعبه دارد و در آن می توانید لباس های مناسبی پیدا کنید.

خیابان ارمو | Ermou Street

یکی دیگر از برترین مراکز خرید لارناکا ، خیابان ارمو است، خیابانی پر از مغازه های لوکس که به فروش برندهای مطرح جهان مشغولند. یکی از پر مشتری ترین مغاره های این خیابان مغازه Infolio Donna است که لباس های زنانه با طراحی های ایتالیایی می فروشد. اگر در پی خرید لباس های مد روز و مجذوب کننده مردانه هستید به بوتیک Infolio Uomo در همین خیابان بروید. تنوع اجناسی که در مغازه های این خیابان به فروش می رسد آنقدر زیاد است که امکان ندارد از آن دست خالی بیرون بروید.

کورنوس | Kornos

دهکده کورنوس در فاصله 27 کیلومتری لارناکا مجذوب کنندهیت خاصی برای هواداران صنایع دستی دارد. اگر عاشق ظرف و ظروف سفالی هستید سفری کوتاه به این دهکده ترتیب دهید چون صنایع دستی اینجا در جهان معروف است. در کورنوس شانس خرید ظرف و ظروفی را دارید که با خاک سرخ دهکده درست شده و مجذوب کنندهیت خاصی دارد. از طرفی عسل های این دهکده هم خیلی خوشمزه و معروفند.

دهکده لفتکارا | Leftkara Village

اگر از توری های رو میزی و وسایل نقره خوشتان می آید به دهکده لفتکارا در فاصله 40 کیلومتری لارناکا بروید در اینجا انواع و اقسام صنایع دستی مجذوب کننده با قیمت مناسب در اختیارتان است. مردم این روستا در روز وقت زیادی را برای طراحی پارچه های توری اختصاص می دهند و آن ها را می فروشند.

خیابان آک دنیز | Ak Deniz Street

نمی گردد تا لارناکا رفت و ظرف و ظروف سفالی نخرید! اگر چند روزی در لارناکا مانده اید و می خواهید برای سوغاتی چند ظرف سفالی بخرید به خیابان آک دنیز بروید در این خیابان مغازه های خوبی برای تهیه سفال وجود دارد.

در لارناکا تعدادی مرکز خرید لوکس مثل سانی مال در دست ساخت است که به زودی آماده می شوند. همواره یکی از لذت بخش ترین جنبه های سفر، خرید است مخصوصا اینکه در شهر ساحلی و مجذوب کنندهی مثل لارناکا باشید در کنار بازدید از جاذبه های این شهر شگفت انگیز زمانی را هم به خرید اختصاص دهید.

منبع: world66.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1019

به "برترین مراکز خرید لارناکا در قبرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مراکز خرید لارناکا در قبرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید