تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی استان بوشهر ابلاغ شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، استاندار بوشهر از ابلاغ تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی از محل تبصره 16 قانون بودجه اطلاع داد.

تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی استان بوشهر ابلاغ شد

احمد محمدی زاده صبح امروز در جلسه برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه سال جاری تحول مهمی در عرصه اشتغال زایی بر اساس ظرفیت های استان ایجاد می گردد گفت: از محل تبصره 16 قانون بودجه تسهیلات اشتغال زایی مصوب شد و از این محل 62 هزار میلیارد تومان در کشور تصویب شده است.

او با بیان اینکه از این محل تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی استان بوشهر ابلاغ شده است گفت: این اعتبارات بر اساس جمعیت و نرخ بیکاری در شهرستان های استان بوشهر توزیع می گردد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبارات اشتغال زایی بر اساس 50 درصد مقدار جمعیت و 50 درصد نرخ بیکاری در شهرستان های 10 گانه استان توزیع می گردد بیان نمود که طرح های فراوری انرژی خورشیدی، صنایع دستی، کارآفرینی به ویژه در حوزه دانش بنیان در اولویت است.

محمدی زاده با اشاره به معین سهم اعتبارات اشتغال زایی نهاد های کمیته امداد و بهزیستی بیان نمود که در این راستا سهم شرکت های دانش بنیان و زنان سرپرست خانوار، هنرمندان، کارآفرینان، حوزه گردشگری و دیگر بخش ها به دستگاه های متولی اعلام شده است.

او از تصویب طرح جامع سلامت استان بوشهر اطلاع داد و عنوان نمود که بر اساس تدوین برنامه راهبردی ارتقای سلامت 8 محصول کشاورزی در کشور گوجه فرنگی سهم استان بوشهر معین شده است.

استاندار بوشهر با تأکید بر توجه به کیفیت فراوری محصول گوجه فرنگی اظهار داشت که استان بوشهر در فراوری محصول گوجه فرنگی جایگاه مهمی دارد به گونه ای که سالانه 700 هزار تن محصول خارج از فصل در استان بوشهر فراوری می گردد.

خبرنگاران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1071

به "تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی استان بوشهر ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی استان بوشهر ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید