جدیدترین مدل توالت فرنگی های بازار در سال 1400

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ما وقتی زمانی که قصد خرید توالت فرنگی می کنیم تازه به این فکر می کنیم که باید چه نکاتی را در خصوص خرید توالت فرنگی رعایت کنیم، چه مدلی به دردمان می خورد؟ چه محصولی جدیدتر و کدام کارآمد تر است.

جدیدترین مدل توالت فرنگی های بازار در سال 1400

البته این روزها اینترنت فضای خوبی برای گشت و گذار و جستجو در خصوص انواع توالت فرنگی بوده و مقالات زیادی در این رابطه وجود دارد اما همیشه نکاتی وجود دارد که ابهامات ما را حل ننموده و بیشتر آنها محتوای تبلیغاتی دارد.

چه معیاری برای خرید توالت فرنگی وجود دارد؟

توالت فرنگی در واقع در دسته بندی های متفاوتی مقایسه و آنالیز می شود. از نوع ساختار آن، تا میزان و ابعادش، آکس و خروجی، سیستم تخلیه و فلاش و برند و قیمت در جنبه مقایسه بر می آید.

فرنگی اساسا شامل دو مدل زمینی و دیواری (وال هنگ) بوده که در مدل های زمینی شامل یک تکه (مونوبلاک) و دو تکه می باشد.

ابعاد و میزان فرنگی ها متفاوت بوده و بسته به مدلش بزرگ و کوچک می باشد. این تغییر سایز در ارتفاع بدنه فرنگی تا زمین، عرض آن و سایز نشمین و نوع پوشش و لعاب خلاصه می شود.

آکس و خروجی معیارهای مهمی در انتخاب توالت فرنگی می باشد. خروجی ها هر چقدر بزرگتر باشد تخلیه راحت تر و آکس نیز به فاصله نقطه میانی مرکز فاضلاب تا خروجی توالت فرنگی گفته می شود.

نوع تخلیه و فلاش تانک در توالت فرنگی نیز از دیگر ویژگی های یک توالت فرنگی به شمار می آید. سیستم تخلیه شامل تقسیم بندی واش داون، ترنادو و شوتینگ و فلاش تانک هم دارای سیستم آب ریز کم و زیاد و نوع آسانسور به شمار میرود.

سازنده های توالت فرنگی

در بورس و بازار توالت فرنگی محصول 4 کشور وجود دارد که مصرف نمایندگان می توانند از این محصولات استفاده نمایند.

کشور ژاپن ژاپن در ایران محصولات توتو خود را به فروش می رساند. قابل ذکر است که فرنگی های داخل بازار در سالهای قبل ورود پیدا نموده و محصول جدیدی از این شرکت در بازار وجود ندارد. قیمت این محصولات به یورو و دلار محاسبه شده و قیمتی بالای 15 میلیون تومان را دارد.

کشور ترکیه ترکیه نیز در فراوری توالت فرنگی پیشرو بوده و یکی از برندهای مطرح جهان را در خود جای داده است. ویترا نام خوش آوازه ای است که با هنرمندی و طراحی فوق العاده و البته با کیفیت بالا رواه بازار شده و قیمتی در حدود 12 تا 15 میلیون تومان را دارد.

کشور چین چین علی رغم سایر محصولات بی کیفیتش در ایران دارای توالت فرنگی های خوب و با کیفیت قابل قبول است. این محصولات دارای لعاب آنتی باکتریال قوی، تخلیه خوب و طراحی مناسب و زیبا می باشند. برندهای چینی در بازار شامل لیرا، توتی، ویرجینا، یاتو، ویمتو،گوچی و .. می باشند و رنج قیمت آن ها از 5 میلیون تا 10 میلیون تومان است.

کشور ایران کشورمان ایران نیز در فراوری توالت فرنگی دست کمی از بازار آسیایی نداشته و محصولات در خوری را روانه بازار نموده است. ایرانی ها نیز با بهره مندی از تجهیزات مدرن خود محصولات با کیفیتی را ارائه داده اند. از برندهای مطرح بازر می توان به فرنگی مروارید، فرنگی گلسار، فرنگی چینی کرد، فرنگی پارس سرام و چینی رز و آرمیتاژ اشاره نمود.

برترین مدل های ایرانی توالت فرنگی در بازار کدام اند؟

توالت فرنگی مروارید مروارید از پیشرو ترین و با سابقه ترین فراوری نماینده های انواع توالت فرنگی و سایر محصولات چینی بهداشتی است. این کمپانی علاوه بر بازار داخل صادرات قابل قبولی به کشور دیگر دارد.

پرفروش ترین مدل توالت فرنگی های مروارید عبارتند از الگانت، پارمیدا،ویستا، تانیا،کاتیا،یاریس و مگا

توالت فرنگی گلسار فارس گلسار فارس رقیب جدی و پرتنشی برای مروارید بوده و تقریبا هم سابقه در فراوری محصولات چینی بهداشتی می باشند. گلسار نیز در شرکت خود از تکنولوژی های مدرن و دانش روز بهره می برند.

پرفروش ترین مدل توالت فرنگی های گلسار عبارتند از دایموند، اورلاند ،وینر، پارمیس، هلیا و آستر

توالت فرنگی چینی کرد سومین برند پیشرو ایرانی در بازار فرنگی کرد است که همیشه سعی نموده در بازار رقابتی ایران عقب نیفتاده و به بروز کردن خود و ماشین آلات و دانشش در ارتقا خود کوشش مضاعف کند.

پرفروش ترین مدل توالت فرنگی های چینی کرد عبارتند از آویسا،آوینا، فلوریا، آرتا، ویکتوریا، والریا، دافنه و هلیا

توالت فرنگی پارس سرام فرنگی پارس سرام را از خوش قیمت ترین و مناسب ترین توالت فرنگی های ایرانی یاد می نمایند. این برند خوش نام در بازار نیز دارای سابقه طولانی بوده و محصولات به روز و جذابی دارد.

پرفروش ترین مدل توالت فرنگی های پارس سرام عبارتند از ارکید، دیبا، توکا، شارلوت، تونی، کارن، سورن و نایس

مطلب آخر

خرید توالت فرنگی آنچنان که فکر می کنید سخت نیست سعی کنید معیارهای بالا را در نظر بگیرید، راحتی و سلیقه خود را تلفیق کنید، گول قیمت مناسب تر را نخورید، گارانتی، خدمات، برندینگ و سابقه حضورش در بازار، نوع فروشگاهی که از آن خرید می کنید را در نظر داشته باشید حتما یک خرید پیروز خواهید داشت.

مقاله: سبک نو

منبع: فرارو
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 828

به "جدیدترین مدل توالت فرنگی های بازار در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل توالت فرنگی های بازار در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید