حواشی عجیب برای تیم بحران زده؛ چاقوکشی در تمرین حقیقت دارد؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت دو بازیکن حاشیه ساز این تیم به علت حواشی به وجود آمده در تمرین تیم، در اختیار باشگاه قرار گرفتند و در ملاقات با سپاهان غایب خواهند بود.

حواشی عجیب برای تیم بحران زده؛ چاقوکشی در تمرین حقیقت دارد؟

داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در گفت وگو با ایسنا در مورد حواشی تمرین تیمش و چاقوکشی در تمرین این تیم اظهار کرد: نمی خواهم در آستانه ملاقات مهم با سپاهان به این حواشی بپردازم اما موضع من در این خصوص معین است و آن را به باشگاه اعلام نموده ام و باشگاه درباره این دو بازیکن تصمیم خواهد گرفت اما به قطع و یقین این دو نفر یعنی مهدی فراهانی و سعید جلالی راد در ملاقات با سپاهان همراه تیم نخواهند بود.

سرمربی شهرخودرو در مورد سه ملاقات سخت شهرخودرو با سپاهان، پرسپولیس و فولاد تا سرانجام نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم هم اظهار کرد: شرایط تیم ما از قبل خیلی بهتر شده و ما هم سعی کردیم در ابتدای کار تمرکز بازیکنان را در درون زمین جمع کنیم و کاری کنیم که فشار روی تیم ما کمتر باشد. البته فعلا چهار بازیکن مصدوم هم داریم که از بازیکنان تاثیرگذار ما هستند و همین کار را برای ما سخت تر از قبل می نماید اما سعی می کنیم با دارایی خود به مقابله با رقبا برویم.

وی در مورد این که شهرخودرو می تواند در 3 بازی پیش رو حداقل 3 امتیاز را کسب کند، اظهار کرد: سه بازی خیلی سخت را تا سرانجام نیم فقصل داریم که باید با سپاهان و فولاد در خارج از خانه و با پرسپولیس که قهرمان چند فصل اخیر لیگ برتر است، در خانه بازی کنیم. هدف ما این است که در هر بازی با تمامی امتیازات از زمین خارج شویم و نام حریف برای ما مهم نباشد اما سعی می کنیم در این سه ملاقات از برنامه ویژه ای استفاده کنیم تا بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم زیرا امتیاز گرفتن در این بازی ها انگیزه ما را برای هفته های آینده دو چندان می نماید.

او در سرانجام درباره تقویت تیم در نیم فصل گفت: سه بازی مهم را پیش رو داریم و فعلا نه فهرست ورودی داریم و نه خروجی. تیم قطعا در نیم فصل تقویت خواهد شد و چند بازیکن را جذب خواهیم کرد اما فعلا فهرست ورودی نداریم و همه چیز بعد از این سه بازی معین می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 973

به "حواشی عجیب برای تیم بحران زده؛ چاقوکشی در تمرین حقیقت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی عجیب برای تیم بحران زده؛ چاقوکشی در تمرین حقیقت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید