حیات سخت برای ولوو

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ولوو کارز که اکثریت آن متعلق به شرکت خودروسازی چینی جیلی هولدینگ است، گفت سود عملیاتی سه ماهه چهارم آن از 3.7 میلیارد کرون در سال گذشته به 3.4 میلیارد کرون (322.2 میلیون دلار) کاهش یافته است.

حیات سخت برای ولوو

شرکت خودروسازی ولوو کارز گفت که احتمالاً سال 2023 با وجود تقاضای مناسب برای خودروهایش، سال چالش برانگیز دیگری خواهد بود، زیرا این خودروساز سوئدی کاهش سود سه ماهه را گزارش نموده است.

ولوو کارز که اکثریت آن متعلق به شرکت خودروسازی چینی جیلی هولدینگ است، گفت سود عملیاتی سه ماهه چهارم آن از 3.7 میلیارد کرون در سال گذشته به 3.4 میلیارد کرون (322.2 میلیون دلار) کاهش یافته است.

ولوو کارز و همتایانش در سال گذشته با کمبود تراشه های طولانی روبرو بوده اند که به طور دوره ای به فراوری آسیب می زند و این شرکت مستقر در سوئد در بعضی مواقع مجبور به توقف موقت فراوری در بعضی کارخانه ها شد. سایر مسائل زنجیره تامین، بحران انرژی و تورم داغ نیز ادامه روند این شرکت را سخت تر نموده است.

ولوو کارز مطرح نمود: با وجود تلاطم جهانی، عدم قطعیت و افزایش قیمت های اخیر، ما همچنان شاهد تقاضای مناسب برای خودرو های خود هستیم و افزود که انتظار رشد دو رقمی قوی در فروش خرده فروشی در سال 2023 را دارد. با این حال، ولوو کارز اهداف خود را که شامل فروش خودرو با نرخ کارکرد سالانه 1.2 میلیون خودرو می گردد، که نیمی از آن ها برقی هستند، مجدداً تأیید کرد. بعضی از تحلیلگران پیش از انتشار گزارش گفته بودند که هدف بسیار بلندپروازانه است.

جیم روآن، مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با رویترز گفت تقاضا، مدل های تازه و کاهش محدودیت های عرضه، رسیدن به اهداف را برای شرکت آسان تر می نماید. او بعلاوه گفت که این شرکت مانند دیگر خودروسازان برقی از جمله تسلا قصد ندارد قیمت خودرو های خود را کاهش دهد.

بر اساس گزارش رویترز، تویوتا موتور هدف فراوری سالانه خود را در ماه نوامبر کاهش داد و دسامبر قوی ترین ماه در خودرو های فراوری شده برای ولوو بود.

منبع: فرادید
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1154

به "حیات سخت برای ولوو" امتیاز دهید

2 کاربر به "حیات سخت برای ولوو" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیات سخت برای ولوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید