خبرنگاران روحانی سبزواری 1.6 میلیارد ریال به توسعه صحن حضرت زینب یاری کرد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سبزوار- خبرنگاران- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار گفت: یک روحانی نیکوکار این شهرستان یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای توسعه صحن حضرت زینب (س) در شهر کربلا یاری کرد.

خبرنگاران روحانی سبزواری 1.6 میلیارد ریال به توسعه صحن حضرت زینب یاری کرد

علی اکبر دلبری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این روحانی سبزواری، که حاضر به معرفی خود در رسانه ها نیست، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان بخشی از اموال شخصی خود را برای توسعه صحن حضرت زینب (س) اختصاص داد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان سبزوار در سال گذشته افزون بر 9 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات یاری کردند که این میزان نسبت به سال قبل از آن 330 درصد بیشتر شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار گفت: بیشتر یاری های مردم این شهرستان برای توسعه صحن مطهر حضرت زینب کبری (س) در کربلا و ساخت صحن حضرت امام محمدباقر(ع) در شهر کاظمین هزینه می گردد.

دلبری اضافه کرد: یاری های مردم سبزوار به منظور بازسازی عتبات عالیات در شرایطی افزایش یافت که بسیاری از برنامه های مذهبی ماه های محرم و صفر و برگزاری نمازهای آدینه و جماعات به علت شیوع ویروس کرونا با محدودیت روبه رو شده بود.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 556

به "خبرنگاران روحانی سبزواری 1.6 میلیارد ریال به توسعه صحن حضرت زینب یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روحانی سبزواری 1.6 میلیارد ریال به توسعه صحن حضرت زینب یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید