جهان مدنی دلباخته عادل فردوسی پور !

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرنگاران: جهان مدنی بازیگر زن مشهور سینما درباره علاقه داشتن به عادل فردوسی پور مجری مشهور فوتبالی صحبت کرد.

جهان مدنی دلباخته عادل فردوسی پور !

جهان مدنی بازیگر کشورمان متولد تیر ماه است. جهان مدنی در رشته طراحی لباس درش خوانده است. والدین جهان مدنی رویا تیموریان و میر ولی الله مدنی هستند. جهان مدنی درباره عادل فردوسی پور صحبت کرد. جهان مدنی به عادل فردوسی پور علاقه دارد.

به گزارش خبرنگاران، ابراز علاقه بسیار جالب جهان مدنی بازیگر زن مشهور به عادل فردوسی پور مجری و تهیه نماینده مشهور ورزشی را ببینید.

جهان مدنی می گوید هیچ چیزی از فوتبال نمی داند و اصلا فوتبال نگاه نمی نماید ولی مردهایی مثل عادل فردوسی پور را دوست دارد (باهوش) و حتی برنامه نود (آن زمان که پخش می شده) را می بیند.

ماجرای رابطه عاشقانه جهان مدنی و بازیگر مرد

مدتی تصاویری از رابطه جهان مدنی و بازیگر مرد مشهور منتشر شد که ادعا می شد آنها می خواهند با هم ازدواج نمایند ولی بعدا این رابطه بهم خورد ! جهان می گوید که خانواده های ما کاملا در جریان بودند و ما قصد ازدواج داشتیم که نشد ! جهان مدنی بازیگر زن مشهور و البته چهره اینستاگرامی بیشتر می گوید حاشیه هایی که درباره ازدواجش با بازیگر مرد مشهور مطرح شده درست نیست و فقط با هم رابطه داشتیم و جدی نبود که به ازدواج ختم گردد. البته جهان مدنی نه تنها این روزها به ازدواج فکر نمی نماید بلکه از مهاجرت هم صحبت می نماید و مدتی است که در کشور ارمنستان عکس و استوری پست می نماید. پدر و مادر خانم جهان مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج نموده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و جهان است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 783

به "جهان مدنی دلباخته عادل فردوسی پور !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهان مدنی دلباخته عادل فردوسی پور !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید