راه خودروها به کوچه های باریک باز شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، با اجرای عملیات ساماندهی جوی ها و ایجاد نهر در منطقه17 امکان تردد خودروها در کوچه های کم عرض فراهم شد.

راه خودروها به کوچه های باریک باز شد

به گزارش خبرنگاران، یکی از معضلات ساکنان منطقه17 قرارگیری جوی های قدیمی آب در کوچه هاست که سبب شده نه تنها خودروها امکان ورود به این معابر را نداشته باشند، بلکه مانع از ورود آسان وسایل نقلیه به پارکینگ منازل شوند.

این معضل در کوچه های کم عرض بیشتر دیده می گردد و اهالی حتی در مواقع ضروری، امکان تردد در آنها را ندارند. به همین علت، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه17 در طرح خدمت که از 30مهر آغاز شده، ساماندهی نهر و جدول این معابر را در دستورکار قرار داده است.

معاون فنی و عمران شهردار منطقه دراین باره گفت: در راستای خدمات رسانی و ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان، عملیات ساماندهی و احداث انهار و جداول معابر منطقه درحال انجام است.

محمود ترک در ادامه به اهداف اجرای این طرح اشاره و مطرح نمود: بهبود عبور و مرور و تردد شهروندان، افزایش زیبایی سیما و منظر شهری و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، از اهداف این طرح است و در این خصوص، با بهره گیری از امکانات، تجهیزات و نیروهای مجرب اقدام به بهسازی و مناسب سازی تعداد زیادی از خیابان ها و کوچه های منطقه نموده ایم.

او اضافه کرد: این فعالیت عمرانی در معابری انجام می گردد که در طرح خدمت، عملیات بازسازی و روکش آسفالت آنها اجرا شده است.

ترک با بیان اینکه در این طرح انهار قدیمی جمع آوری و نهر روسی مقابل در پارکینگ ها ایجاد می گردد، ادامه داد: تا به امروز انهار مقابل در منازل و پارکینگ های کوچه های روغنی، مظفر میرزایی، اسلامی، کرکچی و پیک مردی (از فرعی های خیابان سجاد جنوبی) در نواحی یک و 2 اصلاح و مناسب سازی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1106

به "راه خودروها به کوچه های باریک باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه خودروها به کوچه های باریک باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید