روسیه تعلیق پرواز ها به انگلیس را تا ابتدای ژوئن تمدید کرد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا در روسیه اعلام نمود تعلیق پرواز ها با انگلیس تا اول ژوئن 2021 به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان تمدید می گردد.

روسیه تعلیق پرواز ها به انگلیس را تا ابتدای ژوئن تمدید کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش به نقل از اسپوتنیک، ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا در روسیه امروز (آدینه) از تمدید تعلیق پرواز ها با انگلیس تا اول ژوئن 2021 به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان اطلاع داد.

این ستاد در بیانیه ای اظهار داشت: تصمیمی مبنی بر تمدید تعلیق پرواز ها با انگلیس برای اطمینان از حفاظت از سلامت عمومی اتخاذ شد و محدودیت ها تا ساعت 11:59 شب اول ژوئن 2021 تمدید شد.

روسیه به دلیل کشف سویه جدید ویروس کرونا در انگلیس، پرواز های خود را با این کشور از 16 فوریه تا 16 مارس 2021 متوقف نموده بود.

سازمان جهانی بهداشت تایید کرد که شیوع ویروس جدید کرونا را که اخیراً در انگلیس شیوع پیدا نموده است، در سه کشور دیگر یعنی دانمارک، هلند و استرالیا نیز مشاهده شده است.

پس از آنکه دولت انگلیس اظهار داشت سویه جدیدی از ویروس کرونا را مشاهده نموده است که با سرعت بسیار بالاتری منتشر می شود و مرگبارتر هم هست، کشور های اروپایی و سایر کشور ها سفر به انگلیس و ورود به این کشور را به حالت تعلیق درآوردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 543

به "روسیه تعلیق پرواز ها به انگلیس را تا ابتدای ژوئن تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه تعلیق پرواز ها به انگلیس را تا ابتدای ژوئن تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید