رونق بیشتر گردشگری با ثبت جهانی حافظ و سعدی

به گزارش کیوسک خبری آشنا، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم برنامه ریزی بهتر برای رونق گردشگری در شیراز تاکید کرد.

رونق بیشتر گردشگری با ثبت جهانی حافظ و سعدی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، ابراهیم عزیزی روز 18 تیرماه 1399 گفت: حافظ و سعدی و دیگر مفاخری که در شیراز آرمیده اند از شخصیت های نادر، درخشان و دنیای هستند که باید برای معرفی آنان، تبادل فرهنگی و جذب حداکثری گردشگر برنامه ریزی کرد.

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی شیراز را دارای ظرفیت های فراوانی در موضوع میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دانست و اضافه کرد: باید از این فرصت ها و توانمندی ها حداکثر بهره را برای رونق گردشگری برد.

او خاطرنشان کرد: شیراز را از قدیم الایام تا کنون به عنوان یک شهر گردشگری می شناسند و شناسنامه استان فارس همین فرصت های تاریخی است که به ویژه در شیراز داریم.

عزیزی ادامه داد: با این مزیت هایی که ما داریم باید بیشتر بر روی صنعت گردشگری متمرکز باشیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بدون شک باید تلاش کنیم با این مزیت به دنیا معرفی شویم و تلاش کنیم بعضی از آثار ما مثل حافظ و سعدی ثبت دنیای شود تا زمینه بیشتر رونق گردشگری فراهم شود .

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 56

به "رونق بیشتر گردشگری با ثبت جهانی حافظ و سعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق بیشتر گردشگری با ثبت جهانی حافظ و سعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید