سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین پروژه ساختمانی دانشگاه آکسفورد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، یک شرکت عظیم برای افتتاح یک مرکز نوآوری جدید در دانشگاه آکسفورد، 200 میلیون پوند سرمایه گذاری کرد.

سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین پروژه ساختمانی دانشگاه آکسفورد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از کانستراکشن نیوز، شرکت خدمات اقتصادی لگال اند جنرال(L&G) برای تاسیس این مرکز نوآوری جدید در دانشگاه آکسفورد، 200 میلیون پوند سرمایه گذاری نموده است.

قرار است این ساختمان جدید در سال 2024 میلادی افتتاح گردد و گروه های جانورشناسی، علوم گیاهی و روانشناسی تجربی را در خود جای خواهد داد.

این ساختمان، بزرگترین پروژه ساختمانی است که تا به امروز توسط دانشگاه آکسفورد صورت گرفته است.

این پروژه به عنوان بخشی از برنامه همکاری توسعه است که میان دانشگاه و شرکت لگال اند جنرال در سال 2019 میلادی توافق شده بود. در این پروژه علاوه بر امکانات تحقیقاتی و دانشگاهی، هزاران خانه جدید برای کارمندان و دانشجویان فراهم خواهد شد.

شرکت لگال اند جنرال هم به عنوان توسعه دهنده و مدیر ساختمانی پروژه عمل خواهد نمود.

مراحل اصلی ساخت وساز در این پروژه از ژوئیه سال 2021 میلادی شروع می گردد.

لوئیز ریچاردسون، معاون دانشگاه آکسفورد گفت که این ساختمان جدید امکاناتی برای آموزش و تحقیقات فراهم می نماید که به دانشگاه آکسفورد امکان می دهد نسل جدیدی از دانشمندان را تربیت کند که به ما یاری می نمایند چالش های مهم جهانی را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 229

به "سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین پروژه ساختمانی دانشگاه آکسفورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین پروژه ساختمانی دانشگاه آکسفورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید