تور ارزان چین: سرو کاپوچینو با طلای واقعی در برج العرب

به گزارش کیوسک خبری آشنا، برج العرب یکی از بلندترین ساختمان های دنیا در دبی، میزبان جلوه ای دیگر از تجملات و ثروت است؛ کاپوچینو با طلای واقعی!

تور ارزان چین: سرو کاپوچینو با طلای واقعی در برج العرب

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در دنیای امروز می توان گفت دبی واقع در امارات متحده عربی مترادف کلمه تجملات است و جاهای کمی در دنیا وجود دارند که هتلی مانند برج العرب، مجلل ترین هتل دنیا، داشته باشند. هم اکنون، این هتل بخشی دیگر از زندگی عادی انسان ها را انتخاب و آن را تبدیل به چیزی شگفت انگیز نموده است؛ یک قهوه کاپوچینو ساخته شده از طلای 24 عیار!

این مقاله به وسیله الکس باتلر در سایت لونلی پلنت نوشته شده است.

کاپوچینوی طلا یکی از پیشنهادات لابی صحن عدار (Sahn Eddar)، واقع در آتریوم هتل است. این قهوه از دانه های قهوه عربیکا 100 درصد و ترکیب با فوم شیر که با میزان سخاوتمندانه ای از طلای 24 عیار مخلوط شده است، تهیه می گردد. روی این نوشیدنی هم، ورقه هایی از طلا با طراحی برج العرب ریخته می گردد.

اگر به میزان کافی به نظرتان مجلل نیست، باید بدانید که این کاپوچینو از شیر ارگانیک تازه محلی به همراه پودر طلا و ورقه های طلای ایتالیایی درست می گردد. همراه این کاپوچینو، یک گرند کرو گوآناها (Grand Cru Guanaja) یا یک مارشمالوی شکلات تزئین شده با گلوله های طلای آسیاب شده نیز سرو می گردد. کل این تجربه خارق العاده در یک سینی طلایی به مشتریان ارائه خواهد شد. اگر سوال ذهنی شما این است که آیا این سینی با یک فنجان قهوه معمولی صبحگاهی فرق می نماید، باید بگوییم که بله! قیمت این پیشنهاد ویژه رستوران، 95 درهم امارات متحده عربی یا 26 دلار آمریکا (20 یورو) است.

این اولین وعده قابل مصرف خوشمزه ای نیست که از طلا تهیه می گردد؛ اخیرا یک هتل در آمریکا یک پیشنهاد جالب در منوی خود ارائه داده است، بال مرغ پوشانده شده از طلای 24 عیار.

اما اگر ایده یک قهوه طلا به نظرتان خیلی مجلل می آید، باید بدانید که مکان های فوق العاده زیادی وجود دارند که ضمیمه های کم خرج تری برای بالا بردن کیفیت قهوه به مشتریان به وسیله انواع کارهای هنری ارائی می نمایند. از طرح های دوست داشتنی کارتونی و هنری پر زرق و برق گرفته تا حتی تصویری از چهره خود شما، کاپوچینوهای متعددی در انتظارتان هستند.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 977

به "تور ارزان چین: سرو کاپوچینو با طلای واقعی در برج العرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: سرو کاپوچینو با طلای واقعی در برج العرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید