شرط وزارت ورزش برای حضور سرپرستان در انتخابات فدراسیون ها

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگار مهر، فرایند برگزاری انتخابات برای فدراسیون شطرنج در حالی پیگیری می گردد که احمد گواری یکی از کاندیداهای این فدراسیون است.

شرط وزارت ورزش برای حضور سرپرستان در انتخابات فدراسیون ها

گواری سرپرستی فدراسیون ورزش همگانی را بر عهده دارد و در حالی که این فدراسیون پس از ماه ها تاخیر در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی قرار گرفته است، وی کاندیدای شرکت در انتخابات فدراسیون شطرنج شده است.

این موضوع مانند همواره پای وزارت ورزش را به میان کشیده و اینکه گواری گزینه وزارت ورزش به حساب می آید و به همین دلیل همزمان با سرپرستی در یک فدراسیون، کاندیدای فدراسیون دیگری شده است.

علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در مصاحبه با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد و گفت: وزارت ورزش هیچ توصیه ای به افراد برای حضور در انتخابات شطرنج نداشته است. آنها بنا به تصمیم شخصی و برنامه هایی که برای آن دارند، کاندیدا شده اند.

وی در خصوص حضور همزمان گواری در دو فدراسیون به عنوان سرپرست و کاندیدا و اینکه رویکرد وزارت ورزش در خصوص سرپرستان و حضورشان در انتخابات چیست؟ نیز گفت: سرپرستان فدراسیون ها مسئولیت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون مربوطه خود را دارند و اجازه شرکت در انتخابات آن را هم ندارند مگر اینکه استعفا دهند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در واکنش به اینکه چطور سرپرست فدراسیون ورزش همگانی کاندیدای شرکت در فدراسیون شطرنج شده است، تاکید نمود: آقای گواری برای انتخابات فدراسیونی غیر از فدراسیونی که سرپرستی آن را بر عهده دارد، نام نویسی نموده است ضمن اینکه این دو فدراسیون تحت نظارت دو معاونت جداگانه هم هستند. این موضوع منع قانونی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 12

به "شرط وزارت ورزش برای حضور سرپرستان در انتخابات فدراسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط وزارت ورزش برای حضور سرپرستان در انتخابات فدراسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید