ترامپ: اگر در انتخابات پیروز شوم بلافاصله با ایران توافق می کنم ، پیروز نشوم چین آمریکا را صاحب خواهد شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر ما در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیروز شدیم بلافاصله با ایران توافق خواهیم کرد.

ترامپ: اگر در انتخابات پیروز شوم بلافاصله با ایران توافق می کنم ، پیروز نشوم چین آمریکا را صاحب خواهد شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در میان هواداران خود در ­ایالت ویسکانسین رؤسای جمهور چین، روسیه و ترکیه را به شطرنج باز هایی حرفه ای تشبیه کرد که جو بایدن، رقیب دموکرات او نمی تواند با آن ها مقابله کند.

به نوشته خبرگزاری تاس، ترامپ در این باره گفت: موضوعی را من فهمیده ایم. پوتین، شی، رئیس جمهور چین، کیم جونگ اون و اردوغان در ترکیه شطرنج باز هایی در سطح کلاس جهانی هستند. آن ها همگی رویای پیروزی بایدن در انتخابات را در سر دارند.

ترامپ در ادامه ادعا کرد: اما بگذارید بگویم چه کشوری امیدوار به پیروزی بایدن است، آن ایران است.

وی اضافه کرد: اگر ما پیروز شویم، [یعنی]زمانی که (در انتخابات ریاست جمهوری 2020) پیروز شدیم بلافاصله با ایران توافق خواهیم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: بایدن قادر نیست با این افراد به عنوان یک شریک برابر همکاری کند، زیرا او در بهترین سال هایش نیز خوب نبود.

ترامپ همچنین گفت اگر پیروز انتخابات نشود، چین آمریکا را صاحب خواهد شد. وی در این باره گفت: بایدن تجربه مذاکرات با پکن را ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 112

به "ترامپ: اگر در انتخابات پیروز شوم بلافاصله با ایران توافق می کنم ، پیروز نشوم چین آمریکا را صاحب خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اگر در انتخابات پیروز شوم بلافاصله با ایران توافق می کنم ، پیروز نشوم چین آمریکا را صاحب خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید