شیائومی به زودی اولین گوشی با شارژ 300 واتی را عرضه می نماید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، بر اساس اعلام یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد، شیائومی میخواهد به زودی در آینده نزدیک فراوری انبوه فناوری شارژ 300 واتی را شروع کند. مدتی قبل این شرکت از مدل سفارشی ردمی نوت 12 پرو پلاس رونمایی کرد که از این سرعت شارژ بهره می برد ولی حالا به نظر می رسد به زودی چند گوشی با این فناوری راهی بازار خواهند شد.

شیائومی به زودی اولین گوشی با شارژ 300 واتی را عرضه می نماید

ردمی نوت 12 پرو پلاس سفارشی که از این سرعت شارژ بهره می برد، می تواند باتری 4100 میلی آمپر ساعتی خود را در عرض فقط 2 دقیقه به 50 درصد شارژ برساند. بعلاوه شارژ کامل این باتری فقط 5 دقیقه طول می کشد. البته حداکثر سرعت شارژ این گوشی به 290 وات می رسد که این تفاوت بین سرعت اسمی و سرعت واقعی کاملا طبیعی محسوب می گردد.

شیائومی برای دست یابی به این سرعت شارژ، از مواد و ساختار جدیدی در شارژر و فناوری دریافت شارژ گوشی استفاده نموده است. به طور معین، شارژر موردنظر مبتنی بر نسل چهارم فناوری GaN است که از نظر مقدار تفاوتی با شارژر 210 واتی فعلی شیائومی ندارد ولی می تواند 43 درصد انرژی بیشتری ارائه کند. شیائومی پیروز شده گرمای شارژر را تا حد زیادی پایین بیاورد که این موضوع نقش مهمی در پایداری حداکثر سرعت ارائه شده ایفا می نماید.

فناوری شارژ 300 واتی می تواند تحول مهمی در زمینه استفاده از گوشی های هوشمند ایجاد کند و حتی نحوه استفاده از گوشی ها را تغییر دهد. با توجه به اینکه این فناوری می تواند باتری 4100 میلی آمپر ساعتی را در عرض فقط 5 دقیقه شارژ کند، عملا عمر باتری دیگر اهمیت چندانی برای بیشتر کاربران نخواهد داشت. بعلاوه این فناوری می تواند به سایر محصولات مانند لپ تاپ ها و حتی وسایل نقلیه برقی هم راه پیدا کند.

هنوز معین نیست اولین گوشی مبتنی بر این فناوری چه زمانی راهی بازار می گردد ولی با توجه به این خبر، به نظر می رسد به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی هیجان انگیز منتشر خواهد شد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

45,277,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

61,044,900

تومان

خرید گوشی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1402 بروزرسانی: 6 فروردین 1402 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1170

به "شیائومی به زودی اولین گوشی با شارژ 300 واتی را عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی به زودی اولین گوشی با شارژ 300 واتی را عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید