تور اروپا: آیفون 13 و زد فلیپ 3 فروش اپل و سامسونگ را در اروپا و آمریکا تقویت می نمایند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، بر اساس گزارش Counterpoint Research، بازار گوشی های هوشمند در ایالات متحده آمریکا و اروپا همچنان تحت تاثیر مشکل جهانی کمبود تراشه قرار گرفته، به طوری که فروش کلی در اروپا کمی کمتر و در ایالات متحده آمریکا کمی بالاتر از سال گذشته بوده است. در اروپا سامسونگ، شیائومی و اپل در سه ماهه سوم (جولای، آگوست و سپتامبر) بازار گوشی های هوشمند اروپا را به دست گرفتند. حتی با وجود اینکه سامسونگ نسبت به سه ماهه قبل فروش کمتری داشته، اما گلکسی زد فلیپ 3 که به تازگی معرفی شده به بهبود اوضاع اقتصادی این غول کره ای فناوری یاری شایانی نموده است. بازار ایالات متحده آمریکا همچنان تحت سلطه اپل و سامسونگ است و موتورولا به رشد آهسته و پیوسته خود در این رقابت ادامه می دهد.

تور اروپا: آیفون 13 و زد فلیپ 3 فروش اپل و سامسونگ را در اروپا و آمریکا تقویت می نمایند

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در بازار اروپا جدا از اپل، تولیدنمایندگان گوشی های هوشمند که برترین گوشی های اندرویدی (سامسونگ، شیائومی، اوپو) را می سازند جزو پیشتازان این رقابت هستند. گوشی هایی نظیر گلکسی زد فلیپ 3 به همراه گوشی های میان رده سری A سامسونگ، وان پلاس 9 بعضی گوشی های ریلمی و ویوو فروش خوبی داشته اند. این در حالی است که شرکت هواوی با عدم ارائه سرویس گوگل و عرضه محدود P50 با کاهش فروش خود روبرو شده است. آنر که به تازگی گوشی های آنر 50 و 50 پرو را به عنوان اولین گوشی های خود با خدمات گوگل ارائه نموده، در شرایط خوبی از لحاظ فروش آن ها نهاده شده است. باید دید شرایط آینده فروش این گوشی ها چگونه خواهد بود.

جان استریجاک معاون پژوهشی Counterpoint در مصاحبه ای گفت: شیائومی، اپل و اوپو سهم قابل توجهی از فروش محصولاتشان در سال گذشته به دست آورده اند. شیائومی به رشد خوب خود در بیشتر بازارهای اروپایی ادامه داد و اوپو هم پس از ادغام با وان پلاس در اروپای غربی پیشرفت خوبی نموده است. در همین حال، اپل با عرضه آیفون 13 در سه ماه انتهای سال جاری درامد خوبی داشته است. آیفون 12 در اوایل سه ماهه چهارم سال 2020 عرضه شد. سامسونگ با برطرف عمده ای از مسائل عرضه خود در اوایل سال، صندلی اولی خود را حفظ کرد. اما این شرکت با فراز و نشیب هایی هم روبرو شده بود. با این اوصاف اگر محبوبیت گلکسی زد فلیپ 3، به ویژه در اروپای غربی نبود شرایط مالی سامسونگ بدتر هم می شد.

  • اپل در آینده برای آیپد پرو و مک بوک از نمایشگر اولد دو لایه استفاده می نماید

در ایالات متحده آمریکا ما شاهد بازار تلفیقی شرکت های محبوب و ارزان قیمت هستیم. تلفن های اندرویدی ارزان قیمت مانند موتورولا، TCL و وان پلاس به افزایش فروش بازار این کشور یاری شایانی نموده است. از طرف دیگر، آیفون 13 اپل اگرچه در انتها سه ماهه عرضه شد اما توانست 17 درصد از فروش این شرکت را به خود اختصاص دهد. جف فیلداک مدیر تحقیقات Counterpoint در خصوص پویایی کلی بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده آمریکا گفت: بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده آمریکا در سال 2021 به فرایند صعودی خود ادامه می دهد. اپل و سامسونگ پیشتاز فروش سه ماهه سوم سال 2021 بودند و 77 درصد از کل محموله ها را به خود اختصاص داده اند. سود سالانه این شرکت ها با رشد %9 اپل و %18 سامسونگ همراه بوده است.

انتظار می رود با ورود به سه ماهه تعطیلات سال نو میلادی، شاهد افزایش فروش آیفون 13 باشیم. سامسونگ بعلاوه توانسته جدیدترین گوشی های هوشمند تاشو خود را با پیروزیت وارد بازار کند و در عرضه ارزان ترین تلفن هوشمند 5G خود یعنی Samsung A32 5G، به وسیله اپراتورهایی مانند T Mobile و Metro by T Mobile نیز پیروز ظاهر شده است. گلکسی زد فلیپ 3 که در سپتامبر سال جاری از آن رونمایی شد، مورد توجه بسیاری از کاربران و علاقمندان به این نوع گوشی های هوشمند نهاده شد.

در این گوشی سامسونگ دست به تغییر ابعاد نمایشگر اصلی نزده و و بار دیگر با نمایشگر 6.7 اینچی مبتنی بر رزولوشن 2640 در 1080 و رفرش ریت 120 هرتز سروکار داریم. از طرف دیگر، نمایشگر بیرونی بزرگ تر شده و حالا از ابعاد 1.9 اینچی بهره می برد. به همین دلیل این نمایشگر کاربردی تر شده و حداقل می تواند چند خط مربوط به پیغام ها و نوتیفیکیشن ها را نمایش دهد. چیپست اسنپدراگون 888 وظیفه انجام پردازش های این گوشی تاشو را بر عهده دارد و 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 هم آن را همراهی می نمایند. از لحاظ دوام هم باید به استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس در بخش بیرونی اشاره کنیم که نقش مهمی در افزایش دوام این گوشی ایفا می نماید.

ضخامت گلکسی زد فلیپ 3 در حالت بسته به 15.9 میلی متر و در حالت باز شده به 6.9 میلی متر می رسد و از این نظر تفاوت محسوسی با نسل قبلی ندارد. بعلاوه وزن آن هم ثابت مانده و بار دیگر با یک گوشی 183 گرمی سروکار داریم. این گوشی هم مانند گلکسی زد فولد 3 دارای گواهی IPx8 است و این یعنی تا عمق 1.5 متر و تا 30 دقیقه می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. باتری 3300 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی گلکسی زد فلیپ 3 را بر عهده دارد و برای شارژ کردن آن می توانید از شارژر 15 واتی بهره ببرید. سامسونگ برای این گوشی کیس های متنوعی را راهی بازار می نماید و از بین آن ها می توانیم به کیس هایی از جنس چرم گیاهی، سیلیکون و دارای بدنه شفاف اشاره کنیم.

منبع: Digitaltrends

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 821

به "تور اروپا: آیفون 13 و زد فلیپ 3 فروش اپل و سامسونگ را در اروپا و آمریکا تقویت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: آیفون 13 و زد فلیپ 3 فروش اپل و سامسونگ را در اروپا و آمریکا تقویت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید