ضربات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حومه حماه و ادلب

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ارتش سوریه به حملات توپخانه ای و راکتی خود به مواضع تروریست ها در حومه حماه و ادلب در پاسخ به اقدامات این تروریستها علیه نیروهای ارتش سوریه ادامه داد.

ضربات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حومه حماه و ادلب

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع سوری از حملات هوایی به مواضع داعش در عمق صحرای سوریه به ویژه شیارها و غارهایی که در آن مخفی شده بودند و نابودی این مخفیگاه ها بر سر تکفیری ها خبر دادند.

این منابع تاکید کردند: عملیات پاکسازی صحرایی در محورهای الرهجان و الشاکوسیه در شرق حماه ادامه یافت.

منابع سوری از تلفات سنگین داعش در جریان حملات هوایی خبر دادند.

در حومه شمال غربی حماه و جنوب ادلب، توپخانه ارتش سوریه، مواضع تروریست ها را در العنکاوی، القاهره، الزیاره، خربه الناقوس، الحمیدیه و المشیک در سهل الغاب در شمال غربی حماه هدف قرار داد.

بعلاوه نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در کنصفره، جبل الزاویه و بعضی محورهای حومه جنوبی ادلب با راکت هدف قرار دادند.این حملات ارتش سوریه در واکنش به حملات تروریست ها رخ داد.

از سوی دیگر، حملات نیروهای ارتش ترکیه و عوامل آنها به روستاها و منطقه ها واقع در مجاورت محل استقرار آنها در محور ابو راسین تا شرق شهر راس العین در حومه شمال غربی الحسکه، ادامه دارد.

منابع محلی به سانا اعلام کردد: اشغالگران ترکیه با توپخانه، منازل را در روستاهای ام حرمله و داد عبدال در محور ابو راسین هدف قرار دادند که بر اثر آن خساراتی به بار آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 682

به "ضربات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حومه حماه و ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حومه حماه و ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید