تور ارزان فرانسه: طوفان فرانکلین در شمال فرانسه برق 12 هزار خانه را قطع کرد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، شمال فرانسه 2 روز پس از وقوع طوفان یونیس و خسارات ناشی از آن، شاهد طوفان فرانکلین بود که به قطع برق 12 هزار واحد مسکونی منجر شد.

تور ارزان فرانسه: طوفان فرانکلین در شمال فرانسه برق 12 هزار خانه را قطع کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

خبرنگاران - بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فرانسه طوفان فرانکلین از دیشب (یکشنبه) در شمال فرانسه شروع شده و این کشور 7 بخش در شرایط نارنجی هشدار قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این سازمان در پیغام هشدار خود آورده است: شدت طوفان کمتر از روز آدینه است، اما طولانی است و در شرایطی که درختان و زیرساخت ها ممکن است در اثر طوفان یونیس ضعیف شده باشند، نباید از آن غفلت کرد.

سازمان هواشناسی فرانسه گفت: با وجود کوشش های شرکت توزیع برق فرانسه، همچنان 12 هزار واحد مسکونی برق ندارند. علت قطع برق سقوط درختان و قطع کابل عنوان شده است و احتمال افزایش خسارات تا عصر امروز هم مطرح شده است.

طوفان یونیس که از ایرلند به راه افتاد، روز آدینه از انگلیس گذشت و به شمال فرانسه رسید. این طوفان با دستکم 16 قربانی از شنبه (19 فوریه/ 30 بهمن) به سواحل آلمان رسید و در راستا خود خسارات اقتصادی قابل توجهی برجای گذاشت.

یونیس یکی از قوی ترین طوفان های اروپا از زمان وقوع طوفان بزرگ در انگلیس و شمال فرانسه در سال 1987 بود. دانشمندان معتقدند که هر دوی این طوفان ها یک استینگ جت را در خود جای داده بودند، یک پدیده هواشناسی که به ندرت دیده می گردد و ناشی از تلاقی غیرمعمول سیستم های فشار در اقیانوس اطلس است که اثرات طوفان را تشدید می نماید.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 980

به "تور ارزان فرانسه: طوفان فرانکلین در شمال فرانسه برق 12 هزار خانه را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: طوفان فرانکلین در شمال فرانسه برق 12 هزار خانه را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید