معرفی کتب نمازی و مهدوی برای برگزاری مسابقه کتابخوانی و سیر مطالعاتی

به گزارش کیوسک خبری آشنا، تهران (پانا) - ستاد اقامه نماز کشور کتاب های در زمینه نماز و مهدویت برای برگزاری مسابقات کتابخوانی و سیر مطالعاتی در دستگاه های اجرایی کشور منتشر کرد.

معرفی کتب نمازی و مهدوی برای برگزاری مسابقه کتابخوانی و سیر مطالعاتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، در این بخشنامه آمده است:

در اجرای برنامه های ذیل راهبرد فرهنگی و تبلیغی برنامه های مصوب سال1399 دستگاه های اجرایی کشور به پیوست نامه شماره 105290/01/1 مورخ 27/07/01399 معاون محترم فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد منظم به جدول معرفی کتب نمازی و مهدوی جهت برگزاری مسابقات کتابخوانی و سیر مطالعاتی ویژه جامعه مخاطب آن دستگاه به حسب ارتباط موضوع جهت استحضار و دستور اقدام مقتضی، به حضورتان ایفاد می شود.

همچنین در این بخشنامه قید شده است که تمامی منابع معرفی شده مشمول خدمات تخفیف ویژه هستند (نسخه فیزیکی کتب به میزان 50 % تخفیف قیمت پشت جلد و نسخه الکترونیکی کتب به میزان بیش از 80 % تخفیف)

دبیران محترم دستگاه های اجرایی کتب درخواستی باید حداقل 15 روز قبل از اجرای برنامه مستقیما از طریق موسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز، تامین کنند.

موسسه فرهنگی انشتاراتی ستاد همه روزه به استثنای روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح لغایت 15 آمادگی ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی را دارد . به منظور تسهیل در ارائه خدمات جناب آقای معدنی پور با شماره مستقیم 88900059 و شماره تماس 88896666 داخلی 116 معرفی می شوند.

معرفی اجمالی کتب و منابع معرفی شده در سایت موسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز به نشانی namazstore.ir قرار داده شده است.

معاونت فرهنگی ستاد آمادگی دارد سوالات آزمون از متن کتب معرفی شده را اختیار دستگاه های متقاضی قرار دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 255

به "معرفی کتب نمازی و مهدوی برای برگزاری مسابقه کتابخوانی و سیر مطالعاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کتب نمازی و مهدوی برای برگزاری مسابقه کتابخوانی و سیر مطالعاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید