معرفی 15 تا از برترین فست فود های شمال در ایران

به گزارش کیوسک خبری آشنا، فست فود های شمال، از جمله وعده های غذایی است که نمی توان از آن گذشت. جوانان، بچه ها و حتی میانسالان هم نسبت به این غذا استقبال زیادی نشان می دهند. خوشبختانه فست فود های شمال کشورمان، مثل سایر غذاهای محلی این خطه، بسیار خوشمزه بوده و صاحبان این صنعت، سعی نموده اند تا در کنار حفظ کیفیت، خدمات عالی را با مناسب ترین قیمت عرضه نمایند. اما سوال اساسی این جاست که برای سرو فست فودهای شمالی، به کجا برویم؟ در این مقاله به این موضوع، به تفصیل خواهیم پرداخت.

معرفی 15 تا از برترین فست فود های شمال در ایران

فهرست برترین فست فود های شمال

طبیعتا اگر بخواهیم فهرست کاملی از مراکز ارائه دهنده فست فود های شمال، را نام ببریم؛ غیر ممکن است. شمال کشور با گستره وسیع جغرافیایی و امکانات رفاهی متعددی که روز به روز در حال افزایش است؛ به قطب مهم گردشگری تبدیل شده است. اما در ادامه فهرستی از برترین مراکز را خدمتتان ارائه می دهیم. مراکزی مثل: فیامین، فست فود بوف، ساندویچ هایدا (نوشهر)، لاویج، پامچال، ملک، پیک نیک، پیتزا نانو (کلارآباد)، دومو، نارنجستان برگر کمپانی، پیتزا کنج، کافه رستوران دلستان، می شف، پیزریا، آسمون، گوک برگر، بامن، بهار، کنتاکی دان، دوفر، برگرتین، کافه فست فود ممد آقا، فندق، گارمون، دانانو، کاغذ فود و… از معروف ترین مراکز ارائه دهنده فست فود های شمالی هستند که در ادامه فهرست 15 فست فود برتر شمال را خدمت شما عزیزان ارائه می نماییم.

  1. کاغذ فود

فست فود ارائه شده در کاغذ فود، یکی از برترین فست فود های شمال است که آدرس آن در منطقه مازندران به آدرس محمودآباد، خیابان امام، جنب بانک رفاه، نسیم 5 واقع شده است. اما فضای داخلی رستوران بسیار کوچک است و غذاهای این رستوران به صورت بیرون بر، خدمت مشتریان عرضه می گردد. دلیل معروفیت این فست فود، ارائه برگر هایی همانند زغالی برگر، بیکن برگر، دابل برگر، برگر میکس، قارچ برگر و برگر رژیمی است که نسبت به سایر رقبای خود، بسیار با کیفیت و خوشمزه تر است.

  1. فست فود فندق

کافه رستوران فندق، یکی از با کیفیت ترین فست فود های شمال ایران است که در منطقه استان مازندران، قائم شهر، چهارراه فرهنگ واقع شده است. در قسمت رستوران فندق، انواع مختلف پیتزا، استیک های لذیذ، برگر و خوش طعم ترین غذاها را خواهید یافت. البته کافه فندق از ساعت 3 عصر پذیرای شما خوبان می باشد.

  1. فست فود دانانو

این فست فود که در منطقه استان مازندران، سلمان شهر و جنب برج های ساحلی قو واقع شده است؛ انواع مختلف پیتزا، پاستا، استیک، سوخاری ساندویچ، برگر و سالاد را با کیفیت و طعم فوق العاده ای برای مشتریان خود، با استفاده از مواد اولیه تازه مهیا می نماید. معروف ترین پیتزا های شهر تهران، در این مجموعه قابل مشاهده است به طوری که پیتزاهایی مثل گوشت و قارچ، سبزیجات، آرتیشو، مارگاریتا، رست بیف، مرغ و قارچ، کالزونه و سیسیلی در منوی این رستوران قابل سفارش است.

  1. فست فود دوفر

اگر به شهر ساری سفر نموده و هوس فست فود به سرتان زد؛ پیشنهاد ما به شما فست فود دوفر است. این فست فود در استان مازندران، ساری، خیابان قارن، روبروی بانک مسکن، جنب مرکز خرید الهیه واقع شده که برای سرو غذا، محوطه کوچکی دارد و خدمات خود را غالبا به صورت بیرون بر ارائه می نماید.

  1. فست فود گارمون از برترین فست فود های شمال

فست فود گارمون واقع در استان گیلان، شهر رشت، بلوار منظریه، بین چهارراه ولی عصر و پارک بانوان، یکی از مراکزی است که می توانید با خیال راحت به آن جا رفته و وعده غذایی خود را میل کنید. خوشبختانه فضای داخلی این رستوران، دو طبقه و بسیار بزرگ است. بعلاوه نور پردازی زیبا و منحصر به فرد فست فود گارمون، باعث شده تا یکی از زیبا ترین فست فود های شمال به حساب آید.

  1. می شف

خوشبختانه تعداد فست فود های با کیفیت شمال ایران، به خصوص در استان گیلان زیاد است. یکی از این فست فود ها می شف واقع در رشت، رودسر، ضلع شمالی میدان معلم است. اگر به می شف سری بزنید؛ از بوی غذا به راحتی درخواهید یافت که فست فود های این رستوران، از برترین مواد اولیه تهیه می گردد. انواع پیتزا، کنتاکی، سوخاری، ساندویچ، سالاد، دسر و نوشیدنی های بین المللی غیر الکلی در این رستوران یافت می گردد.

  1. کافه فست فود ممد آقا

همان طور که از نام این فست فود پیداست؛ اداره آن به وسیله ممد آقا انجام می گردد. فست فود ممد آقا انواع گوناگونی از پیتزاها از قبیل: آمریکایی- ایتالیایی، برگر های متنوع پنیری و غیر پنیری، سوخاری و حتی ساندویچ های گرم و سرد را در منوی غذایی رستورانش گنجانده و شما برای رفتن به این رستوران کافیست به آدرس مازندران، آمل، خیابان مدرس، میدان قائم، نبش آفتاب 48 مراجعه نمایید.

  1. کنتاکی دان

کمتر فردی است که عاشق کنتاکی نباشد. حالا چه بهتر که برای سرو یک وعده غذایی به یکی از برترین فست فود های شمال یعنی کنتاکی دان، واقع در شهر زیبای نور برویم. فضای خانوادگی، نورپردازی مناسب، کیفیت و قیمت مناسب این رستوران، باعث شده تا هر روزه سیلی از افراد به این رستوران سرازیر شوند. اگر قصد رفتن به کنتاکی دان را دارید کافیست از استان مازندران به سمت آدرس نور، خیابان امام (ره)، نرسیده به خیابان بنیاد شهید، جنب جهاد کشاورزی بروید.

  1. ساندویچ هایدا

خالی از لطف است که جایی صحبت از برترین فست فود های شمال باشد ولی نام ساندویچ هایدا نیاید. همه ما از کیفیت و قیمت مناسب این رستوران زنجیره ای آگاهی داریم. به شما توصیه می کنیم که اگر به مازندران رفتید و هوس ساندویچ به سرتان زد به آدرس سلمانشهر، متل قو، روبروی الماس قو، جنب مجتمع ساحلی قو شعبه متل قو، بروید و یک ساندویچ معمولی اما با کیفیت را میل کنید.

  1. گوک برگر

استان گلستان با طبیعت زیبای خودش، در تمام فصول سال، گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. اگر به گرگان رفتید و خواستید که یکی از خوشمزه ترین سوخاری های شمال را سرو کنید؛ حتما به گوک برگر واقع در بلوار دخانیات، روبروی صیاد شیرازی 6 سری زده و سوخاری های خوش طعم آن را بر بدن بزنید.

  1. بوف

فست فود بسیار معروف بوف و با نماد جغد، یکی از فست فود های زنجیره ای است که در کل ایران شعبه های سراسری دارد. یکی از این شعبه ها در مازندران به آدرس آمل، خیابان هراز، نرسیده به میدان شهریور، خیابان امام واقع شده است. این رستوران، یکی از قدیمی ترین رستوران های زنجیره ای است و کیفیت غذاهایش در تمام شعبه ها، به یک شکل است. پس با خیال راحت به این رستوران بروید و حداقل، یک وعده غذایی خود را در آن سرو کنید.

  1. چاکوچ

چاکوچ هم یکی از فست فودهای زنجیره ای است که کار خود را در تهران شروع کرد و هم اکنون شعب متعددی در سراسر کشور دارد. مزیت فست فود چاکوچ، ارائه مرغ سوخاری های کامل و به سبکی نوین در ایران است. موسس چاکوچ اعتقاد دارد که مشابه تجهیزات سوخاری، سس ها، دوغ، ادویه سیب زمینی و … را در هیچ رستوران دیگری نمی توانید پیدا کنید. اگر می خواهید در شمال ایران به شعب چاکوچ سری بزنید می توانید به آدرس متل قو، روبروی برج های بزرگ زاده، جنب رستوران دانانو و یا رشت، بلوار شهید انصاری، روبروی پارک ملت مراجعه نموده و مرغ سوخاری های کامل و به دقت پخته شده چاکوچ را میل نمایید.

  1. سیکاس

یکی از فست فود های معروف شهر همواره زیبای تنکابن، سیکاس است. سیکاس نرسیده به میدان کریم آباد است و خدمات کافه رستورانی را به شما ارائه می نماید. مزیت این کافه- فست فود، فضای آرام، کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد.

  1. فست فود تشریفات

بعضی اوقات، قیمت بالای غذاهای یک رستوران، دلیلی بر مناسب بودن آن برای همه نیست. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که قیمت غذا برایتان خیلی مهم است؛ به فست فودی بی تشریفات بروید. فست فود تشریفات بر خلاف نامش آنقدرها هم تشریفاتی نیست. آدرس آن مازندران، آمل، خیابان امام، هراز، بین آفتاب شانزدهم و هجدهم بوده و کیفیت غذاها و خدماتش هم کاملا معمولی است.

  1. کافه رستوران دلستان

همان طور که در معرفی های قبل دیدیم؛ کافه رستوران های شمال خیلی زیاد است. دلستان که در مازندران، نوشهر، جاده نوشهر به نور واقع شده است؛ یکی از کافه رستوران هایی است که بعد از میدان کمربندی نوشهر ـ چالوس و متل صحرا، شمال جاده بوده و شیرینی های بسیار خوشمزه ای را برای مشتریانش آماده می نماید. موسیقی زنده و ارائه غذاهای فست فود و ایرانی به صورت توامان باعث شده تا بسیاری از خانواده ها، با هر سلیقه ای، لحظات بسیار شادی را در این مجموعه بگذارانند.

انتخاب از بین برترین فست فود های شمال

با توضیحاتی که ذکر شد؛ برایتان شناسایی برترین فست فود های شمال، کار سختی نخواهد بود. سختی کار اینجاست که شما باید از بین برترین ها، برترین مخصوص خودتان را انتخاب کنید. بعضی افراد فضاهای خانوادگی را بیشتر می پسندند و بعضی دیگر فضاهای محبت آمیز؛ در این میان افرادی هم هستند که فضاهای دنج و آرام را دوست دارند. به هر حال، کیفیت رستوران نیز خصوصیت مهمی است که باید به آن توجه داشت که در این مقاله سعی شد تا فهرستی از برترین رستوران های فست فود شمال، ارائه گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1265

به "معرفی 15 تا از برترین فست فود های شمال در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 15 تا از برترین فست فود های شمال در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید