مقاله: تعبیر خواب صیغه (عقد کردن) چیست؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، تماشا عاقد در خواب میمون و مبارک نیست زیرا او کسی است که لطمات و صدمات مهلک به بیننده خواب وارد می آورد و مصیبت و بلا می آفریند که البته تماشاش در خواب خوب تعبیر نمی گردد.

مقاله: تعبیر خواب صیغه (عقد کردن) چیست؟

اگر در خواب ببینید که عاقد زنی را برای شما یا اگر زن بباشید شما را برای مردی عقد می نماید بجاست که نگران حوادث آینده باشید و چنانچه دیدید عاقد دو نفر دیگر را عقد می نماید مصیبت شما که بیننده خواب هستید به حداقل می رسد. به هر حال تماشا عاقد در خواب خوب نیست.

حضوری فردی با مشخصات عاقد در مراسم صیغه خواندن را نشانه بلا و مصیبت می داند

تماشا این رویا میتواند نشانگر درد مصیبت اختلالات جسمی و روحی باشد و حتما توصیه میگردد برای دفع شدن خطرات پس از بیدار شدن اسپندی داخل خانه دود کنند و صد مرتبه صلوات بفرستند و یا نسبت به دادن صدقه اقدام کنند

بر زندگی آلوده و معاشرت با افراد فاسد دلالت دارد و ممکن است کسی به رفتار نرم و آرام با دشمنان و راضی کردن آن ها هم تعبیر گردد

مطیعی تهرانی حضوری فردی با معینات عاقد در مراسم صیغه خواندن را نشانه بلا و مصیبت می داند و این گونه بیان می کند که اگر در خواب ببینید که عاقد زنی را برای شما یا اگر زن باشید شما را برای مردی عقد می کند بجاست که نگران حوادث آینده باشید.

منبع مقاله: تعبیر خواب صیغه (عقد کردن) چیست؟

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 784

به "مقاله: تعبیر خواب صیغه (عقد کردن) چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعبیر خواب صیغه (عقد کردن) چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید