مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مونترال در رده اول برترین شهرهای دانشجویی کانادا قرار می گیرد. علت این موضوع هم به معروفیت این شهر در ارائه کیفیت بالای تحصیلات آکادمیک، سبک زندگی برجسته، تعداد زیاد دانشجویان خارجی و محیط چندفرهنگی مربوط می گردد. با توجه به همین ویژگی ها است که مونترال پیروز شده هر ساله 350 هزار دانشجو را جذب خود کند. در مونترال هر ساله شاهد بهبود یافتن امکانات، سبک زندگی و مزایای تحصیلی هستیم. ضمن این که مونترال بین چند شهر عظیم کانادا مقرون به صرفه ترین شهر به شمار میرود.

مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟

اتاوا به اسم مرکز سیاسی کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین شهرهای این کشور از لحاظ مالی است که خدمات عمومی، اداری و مراقبت های بهداشتی اصلی ترین بخش های آن را تشکیل می دهند. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان خارجی، این شهر را برای تحصیل انتخاب می نمایند تا بتوانند وارد فضای کاری آن شوند. در این شهر مردم به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می نمایند. دانشگاه اتاوا برترین دانشگاه این شهر است که در رتبه 284 دنیا قرار گرفته است.

ضمن این که کبک از جمله استان های کانادا است که هزینه تحصیل و زندگی در آن به نسبت دیگر استان های عظیم کانادا پایین تر است. دانشگاه Laval یکی از برترین دانشگاه های کبک است که امکانات مناسبی را در اختیار دانشجویان خود قرار داده و هزینه تحصیل در آن هم بسیار مناسب است.

شهر تورنتو هم به اسم مرکز استان انتاریو یکی از برترین شهرهای کانادا برای تحصیل محسوب می گردد. تورنتو به اسم مرکز فرهنگی کانادا شناخته شده و محیط زندگی و تحصیل امن و مناسبی دارد. این شهر از ورود مهاجران و دانشجویان خارجی استقبال نموده و فرصت های شغلی پاره وقت و تمام وقت را در اختیار آن ها قرار می دهد. دانشگاه تورنتو برترین دانشگاه این شهر محسوب می گردد که در رتبه 34 برترین دانشگاه های دنیا هم قرار گرفته است. این دانشگاه سطح علمی بسیار بالا و امکانات بی نظیری دارد و به همان اندازه شهریه آن هم جزو بالاترین شهریه ها قرار می گیرد. دیگر دانشگاه مطرح تورنتو دانشگاه یورک است که از لحاظ تنوع برنامه های آموزشی جزو برترین دانشگاه های کانادا محسوب می گردد.

منبع مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟

انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 654

به "مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید