نماینده مجلس: متاسفانه کسی با سلطان ها برخورد نمی کند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه، با 220 رای موافق، 8 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 247 رای ماخوذه با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام مالی کشور موافقت کردند.

نماینده مجلس: متاسفانه کسی با سلطان ها برخورد نمی کند

به گزارش ایسنا، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با این کلیات این طرح اظهار کرد: در مبارزه با اخلالگران نظام مالی مشکل قانونی وجود ندارد، اما متاسفانه با مساله عدم برخورد با مفاسد روبرو هستیم.

وی ادامه داد: مواردی از جمله جعل اسکناس و چک در طرح مورد رسیدگی واقع شده است که گرچه مهم هستند، ولی موضوع اصلی کشور نیستند؛ آنچه باعث اشکال در نظام مالی کشور می گردد این است که ارز در اختیار افرادی قرار می گیرد و این افراد به جای واردات کالا های اساسی کالا هایی نظیر خوراک سگ و گربه، لوازم آرایش و کالا های لوکس وارد می نمایند.

وی تاکید نمود: این که علی رغم دستورات برای کاهش قیمت کالا ها مردم صبح که از خواب بیدار می شوند مشاهده می نمایند برنج از کیلویی 30 تومان به 90 تومان رفته و شکر از کیلویی 13 هزار تومان که دولت اعلام نموده به کیلویی 24 هزار تومان رسیده است اتفاق خوبی نیست. متاسفانه امروز در حوزه های مختلف شاهد ظهور و بروز سلطان ها هستیم و متاسفانه کسی با آن ها برخورد نمی کند.

وی ادامه داد: امروز مشاهده می کنیم در شرایطی که هنوز تکلیف ارز 4200 تومانی روشن نشده بعضی کالا ها در بازار وجود ندارد و مورد احتکار قرار گرفته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1015

به "نماینده مجلس: متاسفانه کسی با سلطان ها برخورد نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: متاسفانه کسی با سلطان ها برخورد نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید