مجلس ارمنستان به دست معترضان افتاد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران، تصمیم نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان مبنی بر امضای توافق خاتمه جنگ قره باغ، با واکنش منفی جمعی از مردم این کشور روبرو شد تا آنجا که معترضان، خشم خود را با ورود به ساختمان های دولتی به نمایش گذاشتند.

مجلس ارمنستان به دست معترضان افتاد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

تازه ترین خبرها، حاکی از ورود معترضان به مجلس ارمنستان است حال آنکه شیشه های اقامتگاه رسمی پاشینیان نیز خرد شده است.

آن طور که گفته می گردد، آرارات میرزویان سخنگوی مجلس هم حین درگیری، آسیب دیده و بیهوش شده است.

ایروان-پایتخت ارمنستان- بعد از آن ناآرام شد که پاشینیان بامداد سه شنبه (به وقت تهران) با انتشار بیانیه ای گفت که این کشور با روسیه و جمهوری آذربایجان برای خاتمه دادن به جنگ در قره باغ توافقنامه ای را امضا نموده است.

دور جدید درگیری ها میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان بر سر منطقه قره باغ از ششم مهرماه امسال و با گلوله باران مواضع یکدیگر شروع شد. به دنبال این رویارویی نظامی، ارمنستان با اعلام شرایط جنگی فراخوان عمومی داد و مردم را به خدمت زیر پرچم فراخواند؛ جمهوری آذربایجان نیز متقابلاً شرایط جنگی گفت. اما به رغم آنکه دو طرف طی این مدت سه بار بر سر توقف درگیریها و برقراری آتش بس با یکدیگر به توافق رسیده اند (دو بار با میانجی گری روسیه و یک بار با میانجی گری آمریکا)، درگیریها همچنان ادامه یافته و هر کدام از طرفین دیگری را به نقض آتش بس متهم می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 192

به "مجلس ارمنستان به دست معترضان افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس ارمنستان به دست معترضان افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید