گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو رونمایی شدند؛ حذف نویز پیشرفته با ظاهری نو

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سامسونگ این بار و برخلاف سال های گذشته، از دو مدل گلکسی بادز رونمایی کرد؛ یک مدل پرچم دار به نام گلکسی بادز 3 پرو و دیگری یک پرچم دار استاندارد با نام گلکسی بادز 3.

گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو رونمایی شدند؛ حذف نویز پیشرفته با ظاهری نو

گلکسی بادز 3 در رنگ های مشکی و سفید و گلکسی بادز 3 پرو نیز در رنگ سفید به بازار عرضه می شوند. مهم ترین تغییر در این نسل این است که طراحی این هدفون ها کاملا دگرگون شده و به محصولات اپل نزدیک تر شده است، به خصوص گلکسی بادز 3 که شباهت زیادی به ایرپاد نسل سوم دارد.

گلکسی بادز 3 پرو از اسپیکر 2 طرفه با توییترهای 6.1 میلی متری و درایورهای 10.5 بهره می برد. بعلاوه حالا کدک SSC به گونه ای ارتقا پیدا نموده که قادر به پشتیبانی از دو برابر نرخ الگوبرداری است تا صدایی شفاف و باکیفیت را ارائه دهد. بعلاوه این میکروفون های این بازد به طور دائم در حال مانیتور کردن شرایط محیط هستند تا بتوانند به برترین شکل ممکن صداها را مسدود نمایند.

حتی یک قابلیت یادگیری ماشین هم در این هدفون وجود دارد که نویزهای موجود از طرف دیگر مکالمه را مسدود می نماید تا صدای فوق العاده واضحی را شاهد باشید. علاوه بر این ها، قابلیت پهنای باند فوق پیشرفته هم با دو برابر پهنای باند بیشتر در مقایسه با بلوتوث، قادر به ارسال صدا است.

هر دو مدل از بادزهای تازه سامسونگ از کدک های بی سیم باکیفیت پشتیبانی می نمایند و از صدای Hi-Res (صدای 24 بیت / 96 کیلوهرتز) بهره مند هستند. بعلاوه، ویژگی های دیگری مانند حذف نویز فعال تطبیقی (برای کنترل اندازه صدای مسدود شده)، اکولایزر تطبیقی، صدای محیط و بلوتوث 5.3 نیز در مدل پرو دیده می گردد و این یعنی کیفیت صدای فوق العاده ای را از آن شاهد خواهیم بود. برای مدل استاندارد هم حذف نویز تطبیق پذیر و اکولایزر تطبیق پذیر در نظر گرفته شده است. البته بادز 3 از اسپیکر یک طرفه و درایور 11 میلی متری بهره می برد.

طول عمر باتری گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو

گلکسی بادز 3 هنگام روشن و خاموش بودن حذف نویز فعال به ترتیب تا 5 و 6 ساعت شارژدهی خواهد داشت. گلکسی بادز 3 پرو در موقعیت مشابه به ترتیب تا 6 و 7 ساعت کاربران را همراهی خواهد نمود. زمان شارژدهی کلی این دو هم به ترتیب مدل استاندارد و پرو، 24 و 26 ساعت در حالت خاموش بودن و 30 ساعت در حالت روشن بودن حذف نویز گزارش شده است.

بعلاوه، هر دو مدل پیروز به کسب گواهی IP57 شده اند و می توانند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورند. بدین ترتیب این هدفون ها را می توان نخستین هدفون های سامسونگ با استاندارد ضد آب خطاب کرد. البته فقط بادزها و نه کیس شارژر.

هدفون های تازه سامسونگ حالا به جای طراحی لوبیایی شکل، دسته دارند و شبیه به ایرپادزهای اپل شده اند. با این حال فقط از فناوری Blade Light در مدل پرو استفاده شده و نه بادز 3. این فناوری با ایجاد جلوه های رنگی، شرایط بلوتوث را نمایش می دهد. بعلاوه می توان چراغ ها را به گونه ای تنظیم کرد که همواره روشن بمانند.

بعلاوه با اتصال گلکسی بادزهای تازه به گوشی های گلکسی زد فولد 6 یا فلیپ 6 می توان به قابلیت مترجم را در حالت گوش دادن (Listening Mode) دسترسی پیدا کرد تا گلکسی بادز به طور مستقیم ترجمه صحبت ها را پخش کند. علاوه براین، می توان فرمان صوتی (Voice Command) را نیز برای انجام دستوراتی همانند پخش یا توقف موسیقی فعال کرد.

علاوه بر این ها، طراحی درب کیس آن ها هم شفاف شده و کاربر می تواند سری های هدفون را از بیرون به شکل واضحی مشاهده کند. علاوه بر این ها، برخلاف محصولات اپل، هر دو پرچم دار سامسونگ از سری گلکسی بادز 3 دارای سری های سیلیکونی هستند تا بدین ترتیب بدون احتیاج به فعال کردن حذف نویز فعال هم تا حدودی صدای محیط را مسدود نمایند. به لطف هوش مصنوعی، کیفیت حذف نویز و بعلاوه صدای پخش شده هم فوق العاده خواهد بود.

قیمت گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو به ترتیب 180 و 250 دلار خواهد بود که 30 دلار بیشتر از نسل گذشته است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1260

به "گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو رونمایی شدند؛ حذف نویز پیشرفته با ظاهری نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو رونمایی شدند؛ حذف نویز پیشرفته با ظاهری نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید