شروع پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرنگاران/بوشهر ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر شروع شد.

شروع پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر

به اطلاع علاقمندان به تحصیل در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر می رساند ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ترم مهرماه سال تحصیلی 1401-1400 در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر شروع شده است.

این دانشگاه با مجوز رسمی وزارت علوم و تحقیقات در مقطع کارشناسی حرفه ای در رشته حسابداری امور اقتصادی و در مقطع کاردانی حرفه ای در رشته های حسابداری امور اقتصادی، بازرگانی- امور گمرکی، مدیریت - امور اداری، بازاریابی و مدیریت کسب و کار، امور تعاون دانشجو می پذیرد.

افراد در صورت تمایل برای ثبت نام کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، 6 قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی دیپلم یا مدرک فنی و حرفه ای و یا پیش دانشگاهی و کارت انتها خدمت برای داوطلبان آقا و یا نامه معافیت تحصیلی از نظام وظیفه را به همراه داشته باشند.

علاقمندان جهت پیش ثبت نام به آدرس بوشهر، بلوار خلیج فارس (ساحلی) جنب پارک مادر و کودک، مرکز آموزش علمب کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 09914528621 و 07733662445 تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 690

به "شروع پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید