اجاره قایق تفریحی در کیش؛ ساعتی 30 میلیون!

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرنگاران- اجاره یات در کیش سرگرمی تازه مسافران این جزیره است. یات همان قایق های سرگرمیی است و در حال حاضر یکی از گران ترین یات های موجود در این جزیره ساعتی 30 میلیون تومان اجاره داده می گردد. از امکانات این قایق لوکس می گردد به آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و اتاق خواب اشاره نمود. در طرف مقابل اجاره یات در کیش می تواند حدود دو میلیون تومان به ازای هر ساعت هزینه داشته باشد. این قایق ها ساده ترین گزینه برای اجاره یات در کیش محسوب می شوند و در آن ها به جز جایگاه امکانات دیگری وجود ندارد. فروردین سال جاری یکی از معاونان اداره کل بنادر هرمزگان از ساخت سه فروند شناور سرگرمیی با هدف جابجایی تماشاگران جام جهانی 2022 اطلاع داد و گفت یکی از همین شناورها به قطر صادر شده است.

اجاره قایق تفریحی در کیش؛ ساعتی 30 میلیون!

مقرون به صرفه ترین کشتی های تفریحی در کیش

به گزارش خبرنگاران، اجاره یات در کیش دست کم ساعتی دو میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارد. این رقم برای یک ساعت سوار شدن روی شناور Mohajer boat دریافت می گردد و ظرفیت سرنشینان این قایق تفریحی شش نفر خواهد بود. در این مدل که طولش به شش متر می رسد، به جز جایگاه، کابینی دیده نمی گردد و چیز خاصی وجود ندارد. با کمتر از سه میلیون تومان می گردد سراغ اجاره شناور Merry Fisher 965 رفت. اجاره این قایق تفریحی در کیش به ازای هر ساعت دو میلیون و 750 هزار تومان است. طول این قایق کمی بیشتر از شش متر است و داشتن کابین شیشه ای آن را نسبت به شناور Mohajer boat متمایز می نماید. همانطور که از نام Merry Fisher 695 تعیین است، یک قایق کاربرد ماهیگیری هم دارد. در همین بازه قیمت امکان اجاره یات در کیش بازهم وجود دارد و می گردد نیم نگاهی به شناور Sealine داشت. این یکی هم بدون کابین ساخته شده و ظرفیت سرنشینان آن حداکثر هشت نفر است. اجاره شناور Cap camarat 6.5 نیز تقریبا ساعتی سه میلیون تومان هزینه دارد. حداکثر ظرفیت شناور Cap camarat 6.5 هفت نفر است، در آن سایبان و مبلمان گذاشتند و اجاره این قایق تفریحی به ازای هر ساعت سه میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود. اگر نیم میلیون تومان بیشتر بپردازید، امکان اجاره شناور Cap camarat 7.5 وجود دارد. با اجاره این قایق تفریحی به امکانات بیشتری مثل تختخواب دسترسی خواهید داشت. ظرفیت شناور Cap camarat 7.5 نهایتا هشت نفر و طول آن حدود 7.5 متر است.

تعیینات مقرون به صرفه ترین یات ها در کیش

شناور

ظرفیت

امکانات

هزینه یک ساعت اجاره

Mohajer boat

شش نفر

-

دو میلیون و 200 هزار تومان

Merry Fisher 695

شش نفر

کابین شیشه ای

دو میلیون و 750 هزار تومان

Sealine

هشت نفر

-

دو میلیون و 750 هزار تومان

Cap camarat 6.5

هفت نفر

سایبان و مبلمان

سه میلیون و 300 هزار تومان

Cap camarat 7.5

هشت نفر

سایبان، مبلمان و تختخواب

سه میلیون و 850 هزار تومان

گران ترین کشتی های تفریحی در کیش

اجاره یات در کیش می تواند به ازای هر ساعت نزدیک 30 میلیون تومان تمام گردد. در حال حاضر اجاره ساعتی شناور Prestige 400 دقیقا 28 میلیون تومان خرج دارد. گنجایش این شناور 12 نفر است و دارای تختخواب و مبلمان است. اجاره شناور NC11 ساعتی هفت میلیون و 700 هزار تومان است. در این کشتی تفریحی که گنجایش 9 نفر را خواهد داشت، اتاق خواب، دستشویی و آشپزخانه دیده می گردد. بعلاوه اجاره شناور Cap Camarat 8.5cc تقریبا شش میلیون و 500 هزار تومان بابت هر ساعت تمام می گردد. یخچال، دوش، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی و کابین کوچک را به عنوان امکانات این کشتی معرفی می نمایند و گنجایش آن نهایتا شش نفر خواهد بود. اجاره شناور Cap Camarat 8.5WA نیز که امکانات مشابهی با مورد قبلی دارد، تقریبا شش میلیون تومان هزینه دارد.

تعیینات مقرون به صرفه ترین کشتی های تفریحی در کیش

شناور

ظرفیت

امکانات

هزینه یک ساعت اجاره

Azimut 55

14 نفر

آشپزخانه، حمام، دستشویی و سالن با مبلمان

30 میلیون تومان

Prestige 400

12 نفر

تختخواب و مبلمان

27 میلیون تومان

NC11

9 نفر

اتاق خواب، دستشویی و آشپزخانه

هفت میلیون و 700 هزار تومان

Cap Camarat 8.5cc

شش نفر

یخچال، دوش، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی

شش میلیون و 500 هزار تومان

Cap Camarat 8.5WA

شش نفر

یخچال، دوش، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی

شش میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1041

به "اجاره قایق تفریحی در کیش؛ ساعتی 30 میلیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره قایق تفریحی در کیش؛ ساعتی 30 میلیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید