بوندس لیگا، گام بلند بایرن مونیخ برای قهرمانی مجدد با پیروزی در خانه لایپزیگ

به گزارش کیوسک خبری آشنا، بایرن مونیخ با شکست لایپزیگ در خانه این تیم، گام بلندی به سوی قهرمانی مجدد در مسابقات بوندس لیگای آلمان برداشت.

بوندس لیگا، گام بلند بایرن مونیخ برای قهرمانی مجدد با پیروزی در خانه لایپزیگ

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های لایپزیگ و بایرن مونیخ در حساس ترین ملاقات هفته بیست وهفتم بوندس لیگای آلمان، امشب (شنبه) در استادیوم ردبول آره نای لایپزیگ به مصاف هم رفتند که بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر به رجحان رسید.

لئون گورتزکا در دقیقه 38 دروازه لایپزیگ را گشود تا غیبت روبرت لواندوفسکی در این مسابقه به چشم نیاید و مونیخی ها با روحیه ای مناسب، به ملاقات رفت مرحله یک چهارم نهایی با پاری سن ژرمن برسند.

باواریایی ها به لطف این پیروزی ارزشمند که آنها را به قهرمانی مجدد مسابقات نزدیک تر می نماید، 64 امتیازی شدند و اختلاف خود را با لایپزیگ به 7 امتیاز رساندند. شاگردان یولیان ناگلسمان هم که در صورت غلبه بر بایرن مونیخ می توانستند به یک امتیازی بایرن برسند، از این امر بازماندند و با 57 امتیاز، همچنان در رده دوم جدول بوندس لیگا حضور دارند.

در تنها ملاقات به جامانده امشب از هفته بیست وهفتم بوندس لیگا، مونشن گلادباخ و فرایبورگ مقابل یکدیگر صف آرایی نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 526

به "بوندس لیگا، گام بلند بایرن مونیخ برای قهرمانی مجدد با پیروزی در خانه لایپزیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، گام بلند بایرن مونیخ برای قهرمانی مجدد با پیروزی در خانه لایپزیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید