تور فرانسه: ثبت بدترین روز کرونایی در فرانسه

به گزارش کیوسک خبری آشنا، فرانسه روز پنجشنبه با بدترین آمار مربوط به تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا روبرو شده است.

تور فرانسه: ثبت بدترین روز کرونایی در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آمارهای رسمی نشان می دهد بیش از 91 هزار نفر در روز پنجشنبه در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد فوتی ها نیز افزایش داشته است. این بدترین روز در این کشور اروپایی از نظر تعداد بیماران نو مبتلا به ویروس کرونا بوده است.

بر اساس این گزارش، فرانسه در حال مقابله با موج پنجم ویروس کرونا است. الیویر وران وزیر بهداشت فرانسه در اظهاراتی گفت: آمارهای امروز اصلا خوب نیست.

آمارهای وزارت بهداشت فرانسه نشان می دهد در روز پنجشنبه بیش از 91608 نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وزیر بهداشت فرانسه پیش از این هشدار داده بود که تعداد بیماران کرونایی در این کشور به زودی به بیش از 100 هزار نفر در روز خواهد رسید.

این آمارها بعلاوه حاکی است بیش از 179 نفر دیگر نیز در فرانسه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند. تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه نیز با 61 نفر افزایش به بیش از 3208 مورد رسیده است.

دولت فرانسه تا به امروز با اعمال محدودیت های نو کرونایی در آستانه کریسمس مخالفت نموده و امیدوار است با تزریق دوزهای بیشتر و تکمیلی واکسن کرونا مانع از وخامت بیشتر اوضاع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 984

به "تور فرانسه: ثبت بدترین روز کرونایی در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: ثبت بدترین روز کرونایی در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید