ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی تا انتها مهرماه ادامه دارد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، دبیر هیئت اجرایی بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از شروع ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از ابتدای مردادماه اطلاع داد.

ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی تا انتها مهرماه ادامه دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اصغر عبادی فر دبیر هیات اجرایی بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی گفت: مطابق دوره های گذشته این دوره شامل دو بخش افراد حقیقی و نهاد های حقوقی حوزه علوم پزشکی است. برگزیدگان دسته اول، از بین محققین، محققین جوان و دانشجو و صاحبان پژوهش های برتر و برگزیدگان حقوقی از میان مؤسسات مرتبط با پژوهش شامل دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، دفاتر توسعه تحقیقات بالینی، نشریات علوم پزشکی، کمیته های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

رییس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اضافه نمود: پژوهشگران می توانند در سه کمیته علوم بالینی و سلامت، کمیته علوم پایه پزشکی و کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری در فراخوان جشنواره شرکت کنند و شرط ثبت نام در گروه محققین دو کمیته اول، دارا بودن شاخص H دوازده و بالاتر و برای گروه محققین جوان و دانشجو H هشت و بالاترمی باشد و مبنای ارزیابی برحسب امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی افراد است و در کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری شرط H index وجود ندارد.

رییس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و دبیرهیات اجرایی بیست و ششمین جشنواره رازی با اشاره به گروه پژوهش برتر گفت: متقاضی این گروه می تواند به طور مستقل با یک مقاله اصیل پژوهشی پراستناد، با شرایط اعلام شده در فراخوان در یکی از دو کمیته علوم بالینی و سلامت یا کمیته علوم پایه پزشکی شرکت نماید نظر به اپیدمی کووید 19 در سالجاری از میان پژوهش های انجام شده مرتبط، یک مقاله اصیل به انتخاب کمیته های داوری و تأیید هیأت اجرایی در هر یک از کمیته های تخصصی، معرفی خواهد شد؛ بنابراین برای یک تحقیق خوب و ارزشمند در جشنواره صندلی تعریف شده وجود خواهد داشت.

دبیر هیات اجرایی جشنواره همچنین گفت: ثبت نام داوطلبین در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از چهارشنبه یکم مرداد ماه 99 شروع شده است و تا سرانجام وقت اداری سی ام مهرماه امسال ادامه خواهد یافت. فرایند ثبت نام با عضویت در سامانه جشنواره رازی و ارسال آثار به صورت الکترونیکی از آدرس razi.research.ac.ir و یا razi.hbi.ir انجام می گردد.

گفتنی است، مراسم تجلیل از برگزیدگان در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 82

به "ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی تا انتها مهرماه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی تا انتها مهرماه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید