سیاست های جدید توئیتر برای اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش کیوسک خبری آشنا، شبکه توئیتر جدیدترین قوانین خود برای جلوگیری از انتشار شایعات درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اظهار داشت.

سیاست های جدید توئیتر برای اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش خبرنگار ، مدتی است که تقریبا تمام شبکه های اجتماعی به دلیل آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تغییراتی را در سیاسیت های خود اعمال کرده اند. برای مثال چند روز پیش بود که توئیتر اظهار داشت قصد دارد اخبار نادرستی را که درباره بیماری دونالد ترامپ در فضای این شبکه منتشر می شود حذف کند. کمتر از یک ماه به برگزاری انتخابات آمریکا باقی مانده است و حال اخبار بیشتری از سیاست های جدید توئیتر در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از توئیتر، این شبکه اجتماعی قصد دارد برای مدتی توئیت هایی را که اطلاعات دروغ درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر می شود برچسب گذاری کند و هنگامی که کاربران روی این برچسب ها کلیک کنند وارد صفحه رسمی انتخابات در توئیتر خواهند شد.

شرکت توئیتر در این باره اعلام کرده است که هدف ما از این اقدام جلوگیری از انتشار اخبار غلط درباره نتیجه انتخابات آمریکاست و توئیتر قصد دارد به طور رسمی و پس از اعلام نهایی نتایج این انتخابات توسط مقامات آمریکایی، آن را اعلام کند. علاوه بر این توئیتر اعلام کرده تمامی توئیت هایی که باعث ایجاد خشونت و تحریک افراد برای ایجاد آشوب در آمریکا می شود را حذف خواهد کرد.

از دیگر اقدامات توئیتر برای جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط در فضای مجازی می توان به عدم امکان بازنشر یا ریتوئیت پست های برچسب گذاری شده در این شبکه اجتماعی اشاره کرد؛ توئیت های برچسب گذاری شده از سوی توئیتر همان پست هایی هستند که اطلاعات غلط درباره انتخابات منتشر می کنند.

با این حال هنوز هم توئیت هایی با محتوای نادرست درباره انتخابات ریاست جموری آمریکا منتشر می شود و توئیتر به دنبال بهبود هوش مصنوعی خود برای تشخیص توئیت های نادرست منتشر شده از سوی کاربران این شبکه اجتماعی است.

  • گوشمالی توئیتر و فیسبوک به ترامپ برای نسخه های صَدمن یک غاز!
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 199

به "سیاست های جدید توئیتر برای اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست های جدید توئیتر برای اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید