سی ان ان: 19 هزار نفر در آمریکا در 20 روز آینده قربانی کرونا می شوند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مرکز کنترل بیماری های آمریکا پیش بینی کرد اگر شرایط بحران کرونا در این کشور به همین صورت باقی بماند 19 هزار نفر تنها در 20 روز آینده جان خود را از دست می دهند.

سی ان ان: 19 هزار نفر در آمریکا در 20 روز آینده قربانی کرونا می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، مرکز کنترل بیماری های آمریکا پیش بینی کرد که اگر شرایط بحران همه گیری ویروس کرونا در ایالات متحده به همین صورت ادامه یابد 19 هزار نفر در این کشور تنها در 20 روز آینده بر اثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست می دهند.

سی ان ان گزارش داد دکتر جیمیز فیلیپس، یکی از پزشکان آمریکایی اظهار داشت: باید تدابیر جدیدی برای کاهش نمودار ابتلا و مرگ و میر کرونا در نظر گرفته گردد. به نظرم تجمعات و قبول نداشتن دانش و علم در بسیاری از مناطق کشور سبب افزایش موارد ابتلا شده است.

این در حالی است که ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در کاخ سفید با چینی خواندن دوباره ویروس کرونا، بر خلاف آمار و نظرات سازمان ها و کارشناسان آمریکایی درباره بحران همه گیری ویروس کرونا در ایالات متحده مدعی شد این کشور به پیشرفت قابل توجهی در مبارزه با ویروس کووید 19 دست پیدا نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 168

به "سی ان ان: 19 هزار نفر در آمریکا در 20 روز آینده قربانی کرونا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: 19 هزار نفر در آمریکا در 20 روز آینده قربانی کرونا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید