شرایط سخت را فراموش کردیم، برای دفاع از والیبال گنبد کوشش می کنیم

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران، هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه با برگزاری 7 ملاقات پیگیری می گردد. تیم شهرداری گنبد میزبان تیم شهداب یزد خواهد بود.

شرایط سخت را فراموش کردیم، برای دفاع از والیبال گنبد کوشش می کنیم

بزرگ جزیده در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط تیم شهرداری گنبد گفت: خدا را شکر دو بازیکن تازه جذب کردیم و یک بازیکن جوان بومی نیز در اختیار گرفتیم. از نظر شرایط روحی کمی بهتریم و تیم به آرامش خوبی رسیده است.

سرمربی تیم والیبال گنبد ادامه داد: در چند روز گذشته تمرینات خوبی پشت سرگذاشتیم، امیدوارم به هماهنگی بهتر با بازیکنان تازه برسیم و بازی خوبی مقابل تیم شهداب یزد داشته باشیم. شهداب نیز تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد کرد است و برای دفاع از آبروی والیبال گنبد مقابل این تیم به زمین می رویم.

وی گفت: باتوجه به اتفاقاتی که رخ داد شرایط سختی در پیش داریم ولی سعی می کنم فراموش کنیم. مردم گنبد بدانند که باید توقعات عقلانی از تیم داشته باشند. اگر نتایج مد نظر نباشد به علت عدم تمرکز در چند روز گذشته است. اما تمام سعی خود را خواهم کرد که نتایج خوبی کسب کنیم.

جزیده اضافه کرد: زمانیکه دو پشت خط زن تیم به یکباره جدا شدند تحت فشار قرار گرفتیم ولی خدا را شکر تیم را سریع جمع کردیم و با انرژی و انگیزه تمرینات را ادامه دادیم. امیدوارم با تقویت نقاط ضعف شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1011

به "شرایط سخت را فراموش کردیم، برای دفاع از والیبال گنبد کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سخت را فراموش کردیم، برای دفاع از والیبال گنبد کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید