محتوای نامه رئیس جمهور مصر به امیر قطر اعلام شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از الیوم السابع، وزارت امور خارجه مصر محتوای نامه عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری این کشور را به تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر خاطرنشان کرد.

محتوای نامه رئیس جمهور مصر به امیر قطر اعلام شد

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

در بیانیه دستگاه دیپلماسی مصر آمده است: در این نامه که از سوی سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر در دوحه به امیر قطر تقدیم شد، بر اهمیت تداوم رایزنی ها و همکاری ها برای پیشبرد مناسبات میان دو کشور در مرحله آینده و تمایل برای استمرار گام های متقابل با هدف از سرگیری سازوکارهای مختلف همکاری دوجانبه در هماهنگی با فرایند مناسبات دو کشور و پیشرفت های ملموس به دست آمده در همه زمینه های مورد اختلاف در چارچوب توافق العلا تاکید شد.

وزارت امور خارجه مصر در سرانجام تاکید نمود: السیسی در این نامه از امیر قطر دعوت کرد تا در نزدیک ترین فرصت ممکن به قاهره سفر کند.

پیش از این، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر و سامح شکری، رئیس دستگاه دیپلماسی مصر در دوحه درباره تقویت همکاری دوجانبه و چشم اندازهای همکاری دوطرفه گفت وگو نموده بودند.

شکری که شب گذشته در نخستین سفرش به قطر وارد دوحه شد، پیامی از جانب عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر برای تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 638

به "محتوای نامه رئیس جمهور مصر به امیر قطر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتوای نامه رئیس جمهور مصر به امیر قطر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید