نوازی: تیم های فوتبال پدیده و نفت مسجدسلیمان احتیاج مبرمی به 3 امتیاز دارند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را اعلام کرد.

نوازی: تیم های فوتبال پدیده و نفت مسجدسلیمان احتیاج مبرمی به 3 امتیاز دارند

به گزارش خبرنگار ، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی حساسی است و هر 2 تیم احتیاج مبرمی به 3 امتیاز بازی فردا دارند. هرچه به آخر فصل نزدیک می شویم، کار سخت تر می گردد. در بازی با تراکتور و سایپا، بازیکنان عملکرد فوق العاده ای داشتند و در نهایت در این 2 بازی پیروز شدیم.

نوازی درباره سطح آمادگی تیم فوتبال پدیده برای ملاقات با نفت مسجدسلیمان اعلام کرد: امیدوارم امتیاز های به دست آمده در بازی های اخیر، منجر به غرور نگردد و فردا که میزبان تیم نفت مسجدسلیمان و مربیان بادانشش هستیم، برنده باشیم. اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم، ممکن است گرفتار شویم. در این یک یا 2 جلسه اخیر سعی کردیم فکر بازیکنان را آماده این رقابت کنیم. باید از حیثیت فوتبال خراسان دفاع کنیم.

مربی تیم فوتبال پدیده درباره غایبان احتمالی این تیم برای ملاقات فردا گفت: علی نعمتی را در اختیار نداریم، اما خوشبختانه دیگر مصدومیت ها جزئی هستند و هیچ مسئله ای نداریم.

نوازی درباره حواشی داوری در هفته های گذشته اعلام کرد: ما قصد بی احترامی به داوران زحمتکش فوتبالمان را نداریم. همه اشتباه دارند و به طور طبیعی داوری هم اشتباه دارد. برخی اوقات اشتباهات داوران به عملکرد تیم ها لطمه می زند. در طول فصل از داوری لطمه خوردیم، اما خوشبختانه با کوشش کادر فنی توانستیم این مسئله را در پدیده جا بیندازیم که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. امیدوارم فردا هم داوری خوب باشد و 3 امتیاز را بگیریم.

نوازی درباره شرایط پدیده در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: با تمام توان کوشش می کنیم که نتایج خوبی بگیریم و مردم را خشنود کنیم. برای فردا هم ترفند ها و تاکتیک هایی داریم که امیدواریم با اجرای خوب به وسیله بازیکنان منجر به پیروزی تیم گردد. در مسابقات مسائل ریز و درشتی داشتیم، اما از زمانی که شهرخودرو به پدیده برگشت، همه مسئولان کوشش مضاعفی کردند تا تیم آرامش داشته باشد.

او در انتها گفت: حق فوتبال مشهد بیش از این است و امیدواریم فصل بعد چه ما باشیم و چه نباشیم، با حمایت مسئولان از تنها نماینده خراسان رضوی شاهد ادامه فرایند خوب پدیده در لیگ برتر باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 717

به "نوازی: تیم های فوتبال پدیده و نفت مسجدسلیمان احتیاج مبرمی به 3 امتیاز دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: تیم های فوتبال پدیده و نفت مسجدسلیمان احتیاج مبرمی به 3 امتیاز دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید