کرونا در البرز رکورد زد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مهرداد بابایی گفت: بیشترین تعداد بستری بیماران کرونایی را از ابتدا تا به امروز در 24 ساعت گذشته داشتیم.

کرونا در البرز رکورد زد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهرداد بابایی عصر آدینه در حاشیه بازدید از بیمارستان های استان البرز اظهار کرد: متأسفانه استان البرز در شرایط قرمز کرونایی به سر می برد و در روز های اخیر شرایط سخت تر شده و رکورد هایی را داشتیم که در طول شیوع کرونا از ابتدا تا به امروز این تعداد بالا را تجربه نکرده بودیم

وی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته 103 نفر به دلیل کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند که تعداد کل بستری های ما 689 نفر است که بیشترین تعداد بستری ها را از ابتدا تا به امروز در 24 ساعت گذشته داشتیم.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز توضیح داد: در حال حاضر هیچ شهرستان سفیدی در استان نداریم و این امر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی را دوچندان می نماید.

وی در سرانجام متذکر شد: با توجه به فصلی که در آن هستیم و سرمای هوا نیز زودتر از سالیان گذشته آغاز شده است همین امر عامل افزایش شیوع بیماری های ویروسی دیگر و گسترش کرونا می گردد، بنابراین از مردم خواهشمندم برای حفاظت از جان خود و خانواده شان پروتکل های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 203

به "کرونا در البرز رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در البرز رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید