امیرعبداللهیان: ایده های متنوعی برای توسعه همکاری با آذربایجان به همراه دارم

به گزارش کیوسک خبری آشنا، وزیر خارجه کشورمان با اشاره به دیدارهایی که در چند ماه گذشته با وزیر خارجه آذربایجان داشته گفت: در این دیدارها بر روی چارچوب خیلی خوبی برای توسعه همه جانبه بین دو کشور توافق کرده ایم و امیدوارم در جریان دیدار با رئیس جمهور آذربایجان این چارچوب را نهایی کنیم.

امیرعبداللهیان: ایده های متنوعی برای توسعه همکاری با آذربایجان به همراه دارم

به گزارش خبرنگاران حسین امیرعبداللهیان در جریان سفر به آذربایجان و در بدور ورود به باکو در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف این سفر گفت: ما امروز دیدارهای بسیار خوبی و سطح بالایی با مقامات آذربایجان خواهیم داشت .

وی با بیان این که در این دیدارها در مورد مسائل مختلف دو جانبه، منطقه و بین المللی رایزنی می کنیم گفت: روابط دو کشور ایران و آذربایجان رو به رشد و توسعه وتحکیم است. در این سفر ایده های متنوعی برای توسعه هر چه بیشتر همکاری ها بین دو کشور به همراه دارم و در جریان دیدار با رئیس جمهور محترم آذربایجان این ایده ها را مطرح خواهیم کرد.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان همچنین با بیان این که در سه ماه گذشته تماس های زیادی بین وزرای خارجه ایران و آذربایجان برقرار بوده است ادامه داد: وزیران امور خارجه دو کشور همچنین دیدارهایی در نیویورک و اسلام آباد با یکدیگر داشتند و بر روی چارچوب خیلی خوبی برای توسعه همه جانبه روابط توافق کردند.

امیر عبداللهیان اضافه نمود: امیدوارم درجریان سفر به آذربایجان این چارچوب در دیدار با رئیس جمهور محترم آذربایجان نهایی شود و پس از آن شاهد رفت و آمدهای هر چه بیشتر هیات های هر دو کشور در زمینه های اقتصادی و بازرگانی وفرهنگی بین پایتختهای دو کشور و سایر منطقه ها خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 965

به "امیرعبداللهیان: ایده های متنوعی برای توسعه همکاری با آذربایجان به همراه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرعبداللهیان: ایده های متنوعی برای توسعه همکاری با آذربایجان به همراه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید