طرز تهیه سیب زمینی چوبی ترد و متفاوت با طعم عالی

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سیب زمینی سرخ کرده از محبوب ترین خوراکی هاست که به عنوان میان وعده یا کنار ساندویچ و غذاهای فست فودی خورده می شود. این خوراکی آن قدر طرفدار دارد که ممکن است بر سر آن دعوا شود و سرو غذایی مثل همبرگر بدون سیب زمینی سرخ شده در کنار آن، برای بعضی ها شبیه به توهین و گناه نابخشودنی باشد. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ می خواهیم یک ایده نو در خضوض این خوراکی را با شما مطرح کنیم؛ ایده ای که شاید آن را بیشتر از سیب زمینی سرخ شده معمولی بپسندید. پس با ما همراه باشید تا طرز تهیه سیب زمینی چوبی را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه سیب زمینی چوبی ترد و متفاوت با طعم عالی

سیب زمینی چوبی

سیب مینی سرخ شده یکیاز محبوب ترین خوراکی ها در سراسر دنیا است. این مدل سیب زمینی سرخ شده یک ایده بسیار نو و مجذوب کننده و در عین حال خوشمزه است.

مواد لازم

  • سیب زمینی میانه: 4 تا 5 عدد
  • آرد سفید: 1 پیمانه
  • پنیر پیتزا: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر پاپریکا: 1 قاشق چای خوری
  • جعفری خشک: 1 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه: از هر کدام یک قاشق چای خوری

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

1.

برای تهیه این سیب زمینی چوبی خوشمزه، ابتدا سیب زمینی ها را برش های کوچک می زنیم و درون آب جوش، با حرارت ملایم به مدت 20 دقیقه می پزیم تا کاملا نرم شود.

2.

بعد از اینکه سیب زمینی پخته شد، آن را با گوشتکوب کاملا پوره می کنیم و همانطور که سیب زمینی داغ است، پنیر پیتزا و ادویه ها و جعفری خشک را اضافه می کنیم و به خوبی با هم مخلوط می کنیم.

3.

بعد از انیکه تمامی مواد با هم مخلوط شد، آرد سفید را اضافه می کنیم و دوباره مخلوط می کنیم تا به یک بافت خمیری منسجم برسد.

4.

در این مرحله، روی تخته را به خوبی آدر می پاشیم و پوره سیب زمینی را روی آن قرار می دهیم و با وردنه پهن می کنیم (دقت داشته باشید پوره سیب زمینی را با وردنه خیلی نازک نکنید، کمی پهن شود کافی است).

5.

بعد از اینکه خمیر را به خوبی پهن کردیم، با یک چاقوی تیز برش های طولی یک سانتی متری می زنیم و جدا می کنیم.

6.

در آخر، سیب زمینی های چوبی را درون روغن داغ قرار می دهیم (به طوری که سیب زمینی ها کاملا درون روغن باشد) و با حرارت ملایم سرخ می کنیم تا طلایی و برشته شود.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب درآمد می کنند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 907

به "طرز تهیه سیب زمینی چوبی ترد و متفاوت با طعم عالی" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرز تهیه سیب زمینی چوبی ترد و متفاوت با طعم عالی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه سیب زمینی چوبی ترد و متفاوت با طعم عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید